• hjärnladyn

Snabb inflyttningspresent!

Ge mig era bästa tips på inflyttningspresenter för ca 100 kr. Ska på fest imorgon, men presenten måsta handlas idag. Har aldrig varit hos tjejen så jag vet inte hur hon har inrett. Hon är 29 år, singel och glad för roliga upptåg och happenings.

Vad ska jag köpa?

• Svar på tråden Snabb inflyttningspresent!
  • hjärnladyn

Hm, jag det kanske vore något. Ska fundera på saken. Min svåger har en snygg med bara visare (ingen urtavla alls), dessvärre är den beställd på nätet så en sån hinner jag ju inte köpa.

Fler?

• Tigerunge

Gästtofflor.
    Var på ica maxi och de sålde en hållare man satte på väggen på den stod det gästtofflor och i låg det tio par tofflor. Den kostade 99:- och var rätt charmig.

• Duckan74

En presentflaska med godisklick i så hon kan göra shots och bjuda på. Man häller bara i vodka och låter det smälta. Knyt en rosett runt bara.

• Duckan74

Har sett det i såna där "klassiska" present-affärer, men visst går det att göra själv. Kan vara svårt att få ner godiset kanske?

• hjärnladyn

Åh, MIQUE brukar ha fina saker! Ska kolla där i eftermiddag! Om jag inte hittar flaskorna kanske jag hittar nåt annat fint.

Svar på tråden Snabb inflyttningspresent!