Inlägg från: mästerkattenistövlar |Visa alla inlägg
  • mästerkattenistövlar

Barnprogram - och annan nostalgi

Trolltyg i tomteskogen finns på dvd... Har den i hyllan, men det är ju inte riktigt samma sak som när man var liten.

jag har starka minnen av nån film/serie som gick på julaftonsmorgon om en leksaks katt. Han kan till och med haft solglasögon... En spelfilm alltså. någon som vet? Den var inte svensk och katten var nog orange.

• mästerkattenistövlar

Attan... jag minns bara ett ställe i filmen där katten går i en hall. Inte mycket att gå på.

Mina stora favoriter som barn var Fragglarna, och jag har kvar både en mugg (hur den nu kunnat hålla sig hel), en LP-skiva och en leksak. (leksaken saknar dock sin mössa)

• mästerkattenistövlar

Joelbitar är ju ett program jag aldrig kommer att glöma iaf. Fattar fortfarande inte poängen med det, dock. Jag blev ursinnig varje gång det gick på, jag avskydde programmet. Minns inte NÄR det gick, så jag vet inte hur gammal jag var. Någon äldre som kasnke minns någon eventuell debatt om serien?

• mästerkattenistövlar

Diana P- JAA!!! Gud så skoj! Måste kolla upp det. Jag tyckte så synd om dem som blivit bortglömda. Åh, va härligt att du kom på det!

• mästerkattenistövlar

Tramptass- hu, säg inte så. Jag som precis börjat glömma det äckliga barnet. Snacka om curlingförälder!

Svar på tråden Barnprogram - och annan nostalgi