Vita byxor?
Är det inne med vita byxor nu eller? Jag har ett par vita linnebyxor men vet inte om jag vågar använda dom.
TYcker det ser lite pyjamasaktigt ut.
Fast det är ju jättesnyggt när jag ser ngn annan som har det .
Är det inne med vita byxor nu eller? Jag har ett par vita linnebyxor men vet inte om jag vågar använda dom.
TYcker det ser lite pyjamasaktigt ut.
Fast det är ju jättesnyggt när jag ser ngn annan som har det .
Såg på voice i dag att det är inne med vita byxor
Men för min del så tar jag på mig det jag tycker är fint och sitter skönt. Inne som ute.
Det som är inne nu är ju ute om en vecka igen.
Jag är inte såå noga heller vad jag tar på mej men jag vill inte att det ska se ut som jag glömt klä på mej
Men tycker man att något är snyggt är det ju bara att ta det på sig. Jag skiter fullkomligt om det är inne eller ej.
Jo visst men det gör inte jag!
Jodå, det säljs en hel del vita byxor nu inför sommaren i mode-butikerna
vita byxor är inne, men i lite hårdare material... typ jeans eller styvt bomullstyg. Fladdriga vita linnebyxor är tyvärr inte inne - sorry!
Äh, vita linnebyxor är väl typ som den lilla svarta: aldrig ute. Om man nu orkar bry sig.
Bryr mej inte heller om det är inne eller ute.
Faktum är att det är sjukt snyggt med vita byxor nu till sommaren. Fast jag håller mej mest till dom vita jeansen, gärna capri modell.
Jag köpte ett par vita linne byxor idag. Jag tycker det är snyggt på sommaren. Sen är det ju lätt att matcha med snygga sommar toppar.