• fnasket

JAMBA, vad e det för j**** skit?

Igår tänkte jag att jag skulle prova det här Jamba (ladda ner skit till mobilen-sida) skulle regga mig där får i stor förvåning ett sms därifrån som kostade 30 kr. Visst jag kryssade i en ruta (läste) inte så noga Trodde det var allmänna regler jag kryssade i.

Nej nej, fick tydligen ett packet med en massa skit, ringsignaler å bilder etc. Så nu ikväll/natt tänkte jag utnyttja det då. Visst beställer en ringsignal å vad tror ni jag får? Ett sms där det står tack för din beställning dette sms kostade 30 kr

Fan vad jag känner mig lurad!

• Svar på tråden JAMBA, vad e det för j**** skit?
  • BlåRosen

men fick du ingen singnal då??

• alsesani

ring och säg upp dig därifrån... Sambon beställde nåt därifrån för längesen, sen tog jag över telefonen och hade ingen aning om vad han gjort då.. Fick mess från jamba lite då och då om att jag kunde ladda hem nya signaler med mera. Jag gjorde det aldrig med senare upptäckte jag att för varje mess drogs det tror det var 30 kronor från min telefon...

Så tydligen är det väl någon typ av prenumeration man går med på utan att veta om det...

• fnasket

Jo visst fan fick jag det! men jag tog den ju för att bli av med mitt tillgodohavande på skit sidan. Gick tillbaka nu å kollade på samma ringsignal å det står inget pris där alls. Jag mailade dom!

• BlåRosen

Hha,,ok,,tackar för varningen..

Svar på tråden JAMBA, vad e det för j**** skit?