• Rolla

Mens efter missfall

Nu har jag börjat få panik. Jag fick mitt missfall 8 april sen dess har jag haft mens 3 ggr. Detta går ju inte! Efter missfallet blöde jag i 2 v. sen slutade ... så jag var på koll o dem sa att allt har kommit ut. Sen efter bara några dar så börjar jag blöda igen... så jag tänker... ahh nu har mensen kommit. Så jag blöder i 1 v. sen slutar det blöda... efter bara några dar så börjar jag blöda IGEN.... shit tänker jag.... kanske det strullar till sig efter missfallet... så jag fortsätter att blöda i en v. till... sen så slutar jag o blöda... några dar går igen o jag börjar blöda IGEN!!!
    E det någon annan som har varit med om detta....
    Please help me!

• Svar på tråden Mens efter missfall
  • Betty2

Hej Rolla! (Vi har ju setts en hel del i en annan tråd. )
    Vad jobbigt att det strular så mkt.

Det har inte gått lika lång tid sedan vårt missfall, så jag vet inte riktigt än hur det kommer bli. Jag skrapades och blödde sedan i 3 veckor. Nu drygt 1 vecka efter den blödningen har jag börjat blöda igen, och eftersom det är en månad efter missfallet hoppas jag att det är mensen som kommer nu. Men det känns iofs lite konstigt att det börjar blöda bara drygt en vecka efter att det har slutat blöda.

Har du pratat med gyn om detta? De borde ju kunna göra en koll till för att se att allt är som det ska? Det är säkert inte ovanligt att mensen strular efter ett missfall, men jobbigt att du blöder så mycket/ofta. Hoppas det finns någon annan här på FL som kan ge ett bättre svar än jag... Stor KRAM från mig.

Svar på tråden Mens efter missfall