ullared.. nån som varit där nyligen??
Ska till Ullared på fredag...
Är det nån som varit där nyligen?
Hade de har fått in nått kul ännu?
Ska till Ullared på fredag...
Är det nån som varit där nyligen?
Hade de har fått in nått kul ännu?
Vill oxå veta.. ska dit om ett par veckor..
Undrar också...Jag skall dit om 2 veckor...Spännande. Tänkte inhandla massor inför bebisens ankomst..:)
Ja, man vill handla en massa, men jag ska ju inte ha förren 30:e mars så det får nog bli en tur till i början av året.... Men lite lär nog slinka ner i vagnen....
Jag var där i fredags för första gången i mitt liv. Handlade mest nybörjar saker till bebben (bodies och sånt) men gick i hela butiken. Tog ett par timmar, sambon handlade upp halva elektronikavdelningen
Eftersom det var första gången vet jag inte vad som är nytt men fråga gärna efter något speciellt så ska jag se om jag kan svara om jag såg det.
* Bebiskläder/saker....
* Heminredning något snyggt...?
* Mammakläder
* Jackor (höst/vinter)
Det mesta bland bebissaker finns att köpa. Kläder, sängkläder, hygienart., leksaker. Iövrigt: Dam, herr och barnkläder, hygien, husgeråd, gardiner-handukar å tyg. Presentart. Elektronik jag kort sagt allt utom skor!!! Det finns två gôrbilliga butiker utanför! Å det är BILLIGT
Kolla in www.gekas.se
Vi skall vara där i två dagar och sova över är det tänkt...Åker med mamma, mormor moster och min kusins tjej...Herregud vilket tjatter det lär bli..:) Undrar lite om någon vet om det finns fler affärer i området om man bara vill gå en dag på Gekås...?! Vilka affärer i såna fall? Är lite nyfiken för det är första gången jag skall dit...Stortjock och allt...:)
Vinterjackorna var riktigt snygga, både till dam och till barn. Såg en vinteroverall till baby som jag definitivt hade köpt men den fanns bara i rosa och jag vet inte könet på min skatt än. Mammakläder letade jag efter men såg inga alls. Julsaker hade de fått upp. Tomtar i mängder.
Köpte påslakan och örngott till spjälsäng för 50 kr. Lite finare kvalitet.
Min svägerska köpte Kavat-skor till sin lilla i butiken mittemot för ca. 100 kr mindre än vad de kostar i vanliga skoaffärer.
Få se; Net on net, två skoaffärer, en blomaffär, djuraffär, Jula å lite annat smått och gott. Tre-fyra matställen (?) + två fikaställen inne i butiken. Självservering -kaffeautomater! Jag har garanterat glömt en del! Det är stort, bara Ullared är 19 000 kvm!!!
Kaktusen; Mammakläderna finns längst inne i hörnet vid provrummen för damer om du ska dit igen, tillsammans med kläder för lite större tjejer!