• obelix

ullared.. nån som varit där nyligen??

Ska till Ullared på fredag...
    Är det nån som varit där nyligen?
    Hade de har fått in nått kul ännu?

• Svar på tråden ullared.. nån som varit där nyligen??
  • HaltaLotta

Det finns H&M också utanför, Granngården, NetonNet, Jysk, Skoaffär, Sportaffär, Begagnade böcker o tidningar, Väsk- o parfymaffär, djuraffär, en hel del kiosker, matställen både snabbmat o restaurang..........tja det finns det mesta faktiskt!

Jag tyckte inte att mammakläderna var nåt att hurra för direkt, det jag såg var mest kläder med "tant-varning" (enl. mig).

• obelix

H&m Finns åxå precis utanför, jysk tror jag åxå finns där.

Jeol: va det några snygga mammakläder?

• Hallonbåten

Åhh... va jag blir sugen åp att åka dit nu när jag läser era inlägg!!!
    Har hört att de har fått en avdelnign för hästgrejer inne på själva gekås oxå, för den som är intresserad.

• Jennaz

Ang mammakläderna så vet jag faktiskt inte. Kollade inte då jag var i v37 när jag var där... Känndes inte högaktuellt å köpa mer kläder då

• thisismylife0

Var där igår (igen) åker dit några gånger i månaden,hehe. Dom hade fått in supermycket mammakläder. det som var så bra va att det var mycket stora storlekar så även dom som drar xl och xxl kan hitta nåt. Köpte en del. Bebiskläder tycker jag det är tunt med. Ganska dyra bodys också med tanke på att du från dom flesta postorderfirmor har billigare eller iaf lika dyra men finare. Men det är ju kul ändå.

• thisismylife0

Bara en liten rättning (med besserwisservarning kanhända) med affären heter Ge-kås och orten Ullared...;)

• carina 67

Jag ska oxå dit på fredag. Tänkte börja inhandla vinterkläder till barnen.

• Mizan

Var där i fredags.
    Dem har fått in många fina vinterkläder till nyfödda och lite större barn. Men inga nya mammakläder när jag var där. Fanns bara två tråkiga ställ. Blev jätte besviken på det.
    Kläderna i övrigt till nyfödda är lite tråkiga. Oftast en färgade, enkla.
    Många, många fina billiga vinterjackor till vuxna!

• Linda1976

nyfiknaflickan: "Byn som blev ett varumärke" heter det också.... *tihi*

• kanelia

Ser inget fel med att säga att man ska åka till Ullared för det är ju precis det man gör om man åker till Ge-Kås!

• ekorren

Mizan
    Du måste missat en del, Det hänger mamma kläder längst hela hörnet jämte dom tråkiga rundställen!!

• thisismylife0

Kanelia: Jag säger också det. Det jag syftade på var att Jeol skrev att Ullared var 19000 kvm. Och nåt mer inlägg om fler affärer i Gekås. Menade absolut inget illa. Bara lite kul att retas..;)

Svar på tråden ullared.. nån som varit där nyligen??