Inlägg från: Stumpegrisen |Visa alla inlägg
  • Stumpegrisen

Allergitabletter??

Tavegyl fick jag utskrivet. Det var det enda min gynekolog kunde GARANTERA var sakert. Ater ocksa zyrlex annars.
    Tycker dock inte det hjalpte....men kanske var battre an inget. Vagade dock inte chansa for "Lill-Grodans" skull, utan fick lida mig genom mina varsta bjorkpollenveckor nagonsin (nu ar det dock over for mig!).

Tank pa att du kan bli fruktansvart trott bara. Jag sov mig igenom den forsta veckan, sen vande sig kroppen ratt bra. Men det var forst nar jag slutade som jag blev riktigt pigg igen. Kan ju ocksa bero pa stadiet av graviditeten

• Stumpegrisen

Fille Fjonkan och Freyia

Zyrlex/Cetrizin ar tydligen inte annu godkant, men dom TROR att det ar ok. Men annu har det funnits ute for kort tid for att dom ska vara HELT sakra.
    Min allergilakare sa att "nagon maste ju prova annars far vi ju aldrig helt sakert veta"
    Den nagon ar da INTE jag!!!

• Stumpegrisen

R Mutt
    Jag forstar dig. Jag har som tur ar inte astma. Sa jag bet ihop och led. Sov knappt pa natterna och vaknade med munnen full av blodblasor i hela halsen for att det kliat sa....
    Men jag vagade helt enkelt inte chansa, kanske var dumt da... men min lakare lat sa overtygad nar han sa att dom inte helt sakert visste...

Svar på tråden Allergitabletter??