• Sofia71

BIM-lista juli 30+

JULI 2006

Det finns en tråd som heter "30+ som arbetar på första barnet" och här är BIM-lista JULI 2006 för dessa underbara tjejer! Det här är alltså ingen "vanlig" BIM-lista där man bara skriver upp sig och försvinner, här känner vi varandra och vi delar glädje och sorg, både här och på orginaltråden!!!

Ett litet önskemål dock, har ni väl skrivit upp er på listan kan ni väl vara vänliga att komma tillbaka och flytta ner er (förhoppningsvis till GRAVIDA) när BIM passerats, det är så tråkigt när det halkar efter namn som man inte vet hur det går för, och vår "statistik" blir lite missvisande!

LYCKA TILL ALLA UNDERBARA TJEJER I "30+ SOM ARBETAR PÅ FÖRSTA BARNET"-TRÅDEN!!!

????? ????? ????? ????? ????? ????? ????? ????? ????? ??

LÅT DETTA FÖLJA MED!
    Gör på följande sätt:

1. Kopiera den SENASTE listan (Markera och kopiera (ctrl+c).
    2. Klistra in den i svara på inlägg (ctrl+v).
    3. Lägg till dig själv på rätt dag.
    4. Ändra numret i parentesen (visar hur många med BIM den dagen) + summan längst ner.
    5. Ändra statistiken längst ner (Antal * 0,2)
    6. När man lyckats (eller, vilket vi hoppas inte gäller för någon på denna lista misslyckas) gör som punkt 1-4 fast ta bort dig från din dag. Lägg sedan till dig på gravida (eller lycka till nästa gång) och ändra siffra i den parentesen och antalet kvar på listan.
    OBS!!!! Ändra inte statistiken för den utgår från alla som har varit med på listan någon gång.

OM du har BIM två gånger denna månad så ska bägge chanserna räknas.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25.
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~**~*~*~

TOTALT ANTAL MEDLEMMAR: 0

STATISTIK: Totalt borde 0 (16%) personer bli gravida.

KVAR PÅ LISTAN: 0

GRAVIDA:

LYCKA TILL NÄSTA GÅNG:

LYCKA TILL ALLA UNDERBARA TJEJER I "30+ SOM ARBETAR PÅ FÖRSTA BARNET"-

• Svar på tråden BIM-lista juli 30+
  • Ela

Tackar för kramarna och kramar till Wero, Saki och alla andra som står under den hemska sista rubriken i BIM-listan. Kärringen skulle ha stryk!

Men det är kul att se att vi är på god väg att uppfylla procenten som borde bli gravida och fortfarande har chans att till och med slå den! Grattis till alla som redan står där och tumhållning för er som står kvar på listan!

• 73Moon

Tårar av lycka rullar ner för min kind, det var semester och långtråkigt på jobbet som krävder i går igen..

Hoppas jag fick listan rätt nu, e lite förvirrat frånvaraden och oförstående lycklig

LÅT DETTA FÖLJA MED!
    Gör på följande sätt:

4. Ändra numret i parentesen (visar hur många med BIM den dagen) + summan längst ner.
    5. Ändra statistiken längst ner (Antal * 0,16)
    6. När man lyckats (eller, vilket vi hoppas inte gäller för någon på denna lista misslyckas) gör som punkt 1-4 fast ta bort dig från din dag. Lägg sedan till dig på gravida (eller lycka till nästa gång) och ändra siffra i den parentesen och antalet kvar på listan.
    OBS!!!! Ändra inte statistiken för den utgår från alla som har varit med på listan någon gång.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9. sjuksystern (1)
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.
    16.
    17.
    18.
    19.
    20. Fredrika Bremer, Mrs. Harvey, Okelly (3)
    21. rebmetpes(1)
    22.
    23.
    24.
    25.
    26. Ricola, Bunny75 (2)
    27. Myran06 (1)
    28. Lillalind (1)
    29. Brodsmulan, Storm (2)
    30. Äntligen med barn (1)
    31. Sofia71 (1)

TOTALT ANTAL MEDLEMMAR: 43

STATISTIK: Totalt borde 7(16%) personer bli gravida.

KVAR PÅ LISTAN: 14

GRAVIDA: Boogiegirl, Lilla Proppen, Knickis72, Björklöv, LångaLinda, kentfan, 73Moon(7)

LYCKA TILL NÄSTA GÅNG:
    Storm, AnnieS, Pingur, hallonblomma, Spån Mona, less, JJ75, sofia71, Demon, sommar prinsessan, dottie, Pess, Ingenting, BjörnesMagasin, CoS, Damen, Malouna, wero73, copycat, Engla75, labilina, Ela, Saki (23)

• copycat

Grattis 73 moon

Jaha...det gäller tydligen att ha långtråkigt på jobbet

• 73Moon

Tack tror att stressen på jobbet kan påverka, nu gäller det bara att få behålla det hela vägen...gissar att detta kommer att vara det jobbigaste nu att inte tänka på vad som hände sist..

• Philipha

Graaaaaaaaaattiiiiiiiiiiiiis Moon! Så roligt!!!

• less

73Moon!!!
    Vad roligt!!

Hade du några misstankar?? Kan du itne dela med dig av lite symptom?

• 73Moon

Ja lite misstankar har jag haft.. fast jag var ju rädd att detta var skenis grejor.. det mesta märkbara är brösten det ena bröstet blev väldigt hårt och konstigt i veckan.. och sist kännde jag inget i brösten förrän v 6 nu är det ju bara v4..

Hungrig ständigt äter inte så mycket men ofta.. de senaste dagarn har jag börjat bli yr i huvudet när jag reser på mig.. så som det känns när man får blodsocker fall ungefär..

Skickar massor av gravid baciller och symptomer till alla mina vänner här.

• labilina

oooooooooooooooooooooooooooooohhhh, moon!

ett jättegrattis till dej!!!!!!!! kram!

• bunny75

Testade svagt igårkväll!!!
    Det räknas ändå, va? Tänkte avvakta tills på fredag med uppdatering... men, men. Verkar att det inte finns plats för mig enligt statistiken, men jag tränger in mig

LÅT DETTA FÖLJA MED!
    Gör på följande sätt:

5. Ändra statistiken längst ner (Antal * 0,16)

1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8.
    9. sjuksystern (1)
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.
    16.
    17.
    18.
    19.
    20. Fredrika Bremer, Mrs. Harvey, Okelly (3)
    21. rebmetpes(1)
    22.
    23.
    24.
    25.
    26. Ricola (1)
    27. Myran06 (1)
    28. Lillalind (1)
    29. Brodsmulan, Storm (2)
    30. Äntligen med barn (1)
    31. Sofia71 (1)

TOTALT ANTAL MEDLEMMAR: 43

STATISTIK: Totalt borde 7(16%) personer bli gravida.

KVAR PÅ LISTAN: 12

GRAVIDA: Boogiegirl, Lilla Proppen, Knickis72, Björklöv, LångaLinda, kentfan, 73Moon, Bunny75(8)

LYCKA TILL NÄSTA GÅNG:
    Storm, AnnieS, Pingur, hallonblomma, Spån Mona, less, JJ75, sofia71, Demon, sommar prinsessan, dottie, Pess, Ingenting, BjörnesMagasin, CoS, Damen, Malouna, wero73, copycat, Engla75, labilina, Ela, Saki (23)

Svar på tråden BIM-lista juli 30+