• FridaE

VUL privat i Norrköping!?

Någon som vet var man kan göra VUL i Norrköping. På vanliga MVC gör de inte VULom det inte finns nån anledning. Undrar om det finns nån privatklinik man kan vända sej till??

• Svar på tråden VUL privat i Norrköping!?
  • FridaE

Ok, tack så mcyket för era svar..fick sammasvar i norrköpings-tråden då jag frågade. :) Får man be om VUL därbara för man vill? Nån som vet hur mycket det kostar?

• FridaE

camomillis: Ok, fick du inte VUL beviljat av mvc..eller varför gör du VUL där? (om man får fråga asså )

• FridaE

Kan du direktnummret till mvc?? Tänkte höra med dom först...

• FridaE

Camomillis: ok! När har de på Lovisa telefontid..ringde förut men kom inte fram. Måste man tala inpå telefonsvarare(har fobi för sånna)?
    Vet du när de först kan se med säkerhet att hjärtat slår? Jag är bara i v 5+3, så jag antar att jag får vänta ett tag ändå...

Taskigt av KK att du inte får komma dit när du haft missfall förut,jag skulle blivit förgrymmad Jag har nog inte stor chans då, för jag är bara orlig för jag har inga grav.symptom. Mår pyttelite illa ibland men med sonen mådde jag illa konstant...

Förlåt att jag pepprar dej med frågor men vill ju veta

• FridaE

Ok, tack så mycket för hjälpen..jag provar ringa i morgon igen! Jag ska nog ta en tid lite senare, så det är säkert att hjärtat syns ordentligt för tänk om de inte ser det,då blir man ju ännu nojjigare.*usch*
    Vi är asså nästan lika långt gångna, kul! Jag har BF 5 februari, om jag räknat rätt, när har du?

• FridaE

Idag kom jag fram...fick tid den 21e. Då är jag ju i v 7+5 och dåtrodde hon jag pratade med att hjärtat skulle synas..hoppas det! Lycka till till dej på ditt VUL och tack så hemskt mycket för hjälpen!

• FridaE

Hon jag pratade med när jag ringde sa att man kunde gå hos dem istället för på MVC om man ville,funderar lite på det...På MVC sist fick jag liksom känslan av att de stressade igenom alla besök och interiktigt tid. Kanske skulle prova?

Jessie: De kanske gör könsUL, du kan ju ringa och fråga!

• FridaE

Camomillis: Jo, jag haroxå redan bokat mej på MVC (sjukhuset) och fortsätter nog där...men jag vill nog oxå göra ett VUL till efter det första..bara för å vara på säkra sidan... fick ju inte tid på MVC förrän i början av augusti pga att alla ska på semester och blablabla. Tycker det är såå sent!

Svar på tråden VUL privat i Norrköping!?