• Tina B

*älskar* (kärleksförklaring till min son)

Idag håller mitt stackars mammahjärta att tokexplodera av kärlek till sonen! Detta av ingen anledning alls mer än att han är MIN! Kan man verkligen älska någon så här mycket!!? *våt i ögat*

• Svar på tråden *älskar* (kärleksförklaring till min son)
  • aneeka

Ja, det kan man! Förstår precis vad du menar!

• anna28sthlm

Ja man kan ju det... har själv svårt att förstå hur mycket kärlek man kan känna för en annan människa. Min son är mitt allt! Så jag vet precis hur du känner dig! Njut - av livet och kärleken!

• FruSöderström

man visste innan man fick barn att man älskar sina barn hur mycket som helst, men man kunde inte föreställa sig hur det skulle kännas, helt otoligt!

• niiina

JAAA, Det kan man!! Jag har oxå en period av spudlande tokkärlek för min son nu. Han är 15 månader och är bara så go. Han går omkring här hemma och dansar, daddar, skrattar, pillar och kramas med ett smile på läpparna
    Vill bara skrika ut: JAG *Ä*L*S*K*A*R* DIG JOHANNES

• therre

tror nog att alla mammor känner så

• Murvel30

När allt känns som mest jobbigt så räcker det med en blick på min son så är allt genast så mycket bättre.
    Efter en jobbig natt då man egentligen är lite trött på sin son för att han har bökat runt i sängen och väckt sin mamma, då tittar jag på honom och han ger mig ett sådant underbart leende så att jag kan inte vara trött längre utan måste bara gosa med honom.....

Våra barn är och förblir det bästa vi har.....
    Trodde inte att man kunde känna en sådan här kärlek till någon (nja förrutom maken kanske)

Malin med Linus

Svar på tråden *älskar* (kärleksförklaring till min son)