• LindaW79

Testat plus...

Hej!! Idag testade jag +. Tjuvstartade dock, Ordinarie testdag är nu på fredag 9/6,

Nu undrar jag om det är vanligt att det visar felaktigt innan riktiga testdagen.. Detta är min första ivf-behandling så jag vågar inte riktigt ta ut glädjen i förskott.

// MVH Linda

• Svar på tråden Testat plus...
  • Nisses lada brinner

Ah ett plus är ett plus!
    Jättegrattis!!

• Pess

Såvida du inte tagit extra Pregnylsprutor tex. De kan ge falskt positivt. Men om du INTE har tagit någon spruta sedan äp så är det lugnt....Då säger jag GRATTIS

• LindaW79

Hej igen!! ¨

Känns helt otroligt,Trodde hela tiden att detta försök inte skulle gå vägen, men så fel man kan ha. Tack för svaren o grattishälsningarna det värmer!!

• maja under eken

Stort grattis!!

Härligt o höra att en Linda t plussat, låter som om d e Lindornas månad. Jag hoppas så!!

Lycka till!!

D handlar om NÄR vi blir gravida, inte OM!!
  • Bispan

Jag hade också testdag idag egentligen. Jag testade dock i onsdags, förrgår, och det visade positivt. Enda anledningen till att jag testade tidigare var att jag hade/har "felfärgade" flytningar och var säker på att svaret skulle vara negativt. Men så var inte fallet. Ett plus är alltid ett plus. Det visar aldrig fel "åt det hållet".

Lycka till!

• lindaiv

***GRATTIS***

Håller med Linda ( alias: maja under eken....), hoppas att detta är Lindorna´s månad> år å alla andra som vill haka på !!!!

Lycka till ....

...bara längtar efter en liten( som givetvis blir stor oxå
  • Flätad

Bamsegrattis!!! Minns hur magiskt det kändes när man fick plusset... Nu är det magiskt att plusset faktiskt blev en underbar liten tjej! Lycka till!!!

• LindaD82

Grattis! Här är en till Linda som testat plus nyligen.

• Bejbiss

Grattis!

Testade + på 10:de ruvardagen

Svar på tråden Testat plus...