• Äldre 15 Sep 19:53
    6061 visningar
    8 svar
    8
    6061

    Använder era män tajta briefs (kalsonger)?

    Hej svejs!
    Min man har bara tajta briefs på sig och han tar aldrig av sig dom. Förutom när han duschar förståss :) . Men så fort han torkat tar han på sig kallingarna. Sover aldrig utan. Tror ni att detta kan påverka hans spermier negativt. Det kanske blir för varmt för dom och då kanske de blir slöa. Använder era killar/män dessa?

  • Svar på tråden Använder era män tajta briefs (kalsonger)?
  • Äldre 15 Sep 19:55
    #0

    Ja, såvida ni inte har sex i dushen så lär det inte bli några barn gjorda ivarjefall

    Sorry, men jag kunde inte motstå

  • Äldre 15 Sep 19:58
    #0

    Hej Ankan!

    Min gubbe har alltid tajta briefs på sig, också när han sover. Hans simmare är det inget fel på, det kan jag skriva under på

    Lycka till!!

  • daisy
    Äldre 15 Sep 20:04
    #0

    yes min man använder oxå det, va har du hört det????

  • Äldre 15 Sep 20:17
    #0

    Min åxå och det tog sig direkt.... prova med annan sort om det är svårt för er, hans simmare kanske behöver mer "frihet.."
    Har oxå läst att det kan påverka....

  • Äldre 15 Sep 21:17
    #0

    Vet inte vart jag har hört det, men det stämmer kanske att det inte är så viktigt. Tror inte att vi är barnlösa pga av för tajta kalsonger.
    Tack för era svar/Ankan

  • Äldre 15 Sep 21:21
    #0

    Kajsan, nu var du ju fyndig!

    Ankan, ja, det kan nog stämma. Yrkeschaufförer sägs ju få sämre spermiekvalitet för att de sitter mycket och det blir för varmt...
    Ja..., det var min egna lilla teori bara, inget belägg för det!

    M.

  • Äldre 16 Sep 15:23
    #0

    Oroa dig inte!!!
    JAg tror inte att det påverkar i så stor grad. Låt han ha på sig sina fillingar men han behöver ju inte basta innan varje samlag kanske. hihi

  • Rikard Anders­son
    Wed 4 Jan 2023 18:00
    #8
    Undrar varför man får stånd när man använder birfes jag får i alla fall det få stånd direkt när jag ser ett par i affärn så jag måste bara köpa ett par!.... 
Svar på tråden Använder era män tajta briefs (kalsonger)?