Hej!
Stackars er! Vet du, jag vet precis hur du känner för vi fick samma besked i måndags. Det känns helt tomt. Min man har fått ta ett blodprov som ska visa på om det är hormonfel, hypofysfel, kromosomfel eller vad det var hon sa. Jag blev så chockad när vi satt därinne så jag kunde nästan inte höra vad läkaren sa. Vi har fått en remiss till en fertilitetsklinik men får nog inte komma dit förrän om tre veckor. Vi har så många frågor som snurrar i huvudet så vi vill dit nu!!!! Hoppas , hoppas att det finns spermaproduktion i alla fall så att man i alla fall får försöka med vad det nu heter PESA eller vad det var. Vår läkare började direkt prata om spermadonation men jag känner att det inte går att tänka på det än. Även om chansen att vi kommer att få biologiska barn är liten så har vi bestämt oss för att vi ska göra allt vi bara kan innan vi på alvar börja tänka på alternativen.
Hur mår din man? Min man har tagit det ganska bra. Han hoppas mycket nu men första dagarna var han väldigt ledsen.
Hoppas att ni har kunnat smälta detta lite och att det känns lite bättre!
Kram Hanna