• Jagge

Kiss i ögat?

Ville bara fråga om roliga/konstiga saker som ni råkat ut för när ni blivit föräldrar.
    Igår när jag bytte lillen så lyckades han kissa mig rakt i ögat, det var,, hmmm, hur skall man säga, "annorlunda" haha..
    Berätta gärna andra roliga saker som hänt er så man får skratta lite.

Mvh
    Jagge

• Svar på tråden Kiss i ögat?
  • A L V

Det närmaste jag kommit nåt sånt var när dottern var ett par månader gammal. Jag höll upp henne och gav henne en smällpuss på den oemotståndligt gosiga pussmunnen då hon plötsligt kaskadspydde rakt in i munnen på mig..

• Agneta jkpg

ShaylaShy:

urkkkkkkk...... det där har både jag och min man varit med om också. Med BÄGGE barnen till på köpet! Det är SÅ äckligt!

• Anderssonskan

Min väninnas son kissade sig själv i munnen uuuääkk när han var ngr mån gammal, sanningen är att han kissade ner allt han kunde så fort blöjan kom bort!

• Jagge

hahaha.. kul läsning, om än lite magstark*urrk* . Vår grabb har oxå nån inbyggd sensor som talar om att nu är blöjjan borta, träffa så mkt du kan på minsta möjliga tid.

• LottaRos

Mina små pågar brukar kissa på varandra när blöjan åker av... De ligger ju oftast bredvid varann när jag byter på dem o luftar rumpan på dem!

• marremask

Hahaha, lilla Vilma har lyckats träffa sin käre far med både kiss och kräk rakt in i munnan. Det var självklart bäst när hon lyckades kissa, jag skratta så och Vilma hängde på i skrattet som om att hon fattade vad hon hade gjort. MIn sambo kunde ju självklart inte heller hålla sig för skratt, å mitt i allt får han bara ur sig, " åhh fyy f*n va salt de var"!!!!

• atopia

Lite OT
    Ni har inte tänkt på att det kanske kan vara så att barnen passar på att kissa när ni tar av dem blöjan för att de inte vill kissa på sig?

• Firren

Min äldste son var väldigt gasig i magen då han var liten så allt kunde komma med en väldig fart. Min lillasyster skulle byta på honom då jag hörde henne skrika till. Då bajsade han rätt ut så det sprutade på henne, över hela magen och på golvet! Hon tyckte han var lite äcklig efter det. Och jag skrattade som bara den!

• Petra Pontus mamma

Pontus är ett år nu, och ÄLSKAR att peta näsan på sin omgivning. Det är så kul när man prickar näsborren med fingret liksom, det är väl inte helt lätt antar jag. Men lite enerverande när han kryper upp i soffan och bara inte ger sig när man försöker titta på TV.

• Stora

Ella har bajsat ner sin pappa ett par gånger. Första gången så sprutade det misnt en meter ut från rumpan med löst gult bebisbajs..rakt på pappa och hela badrummet..

• Glad i hågen

Ha ha ha, såg ni dolda cameran på femman, tror jag det var, i går kväll??? Det var en pappaövning där blivande pappor skulle lära sig byta blöjor på en docka och så kissade dockan dom i ansiktet.

• Bettsy

Min lilla Pluttan har "raket"bajsat ner mig när hon låg på skötbordet! Hela min mage, höft och golvet snett bakom..
    Skrek till, för jag blev överraskad och maken rusade in och asgarvade.. innan han sprang vidare efter filmkameran.. hmm!

• Tingen

hm.. sådana underbara barn vi har
    Våran son tycker om att kissa när blöjan har åkt av och man har tvättat honom klart och ska ta och sätta på den nya blöjan. Då kommer strålen som hamnar lite här och där. Bland annat i mammas nacke när hon böjde sig ner för att ta upp hans byxor som jag hade tappat ner på golvet.

Han har även kissat och bajsat ner sin pappa när han fick ligga en stund och mysa naken på pappas bröst. Som tur var så låg gubben på en handduk.

• FindusMamma

När jag försökte få igång amningen så hade jag fått tipset av min svägerska att jag skulle ligga hud mot hud med min lilleman. Eftersom han skulle bada efteråt så tog jag av honom blöjan åxå men det skulle jag inte gjort för han började bajsa, ínget "räser bajs" men det verkade aldrig ta slut, min smabo pratde med svärmor i telefon men avslutade med orden: Jag måste sluta nu för nu är både Pilla & Findus ner bajsade...Undra jag vad den första tanken var som for igenom hennes hjärna då...?

• calcioaddict

Sambon höll på att busa med min äldste son när han var bebis. Hissade honom mot taket och så. Plötsligt tittade sambon förvånat åt mitt håll, med glasögonen helt täckta av vitt kräks!!

Svar på tråden Kiss i ögat?