Har Jysk standardmått på sina babysängkläder?
De hade ju jättegulliga grejer, jag var där och kikade igår. Inte så stort utbud, men väldigt gulligt det som fanns.
De hade ju jättegulliga grejer, jag var där och kikade igår. Inte så stort utbud, men väldigt gulligt det som fanns.
Jag vet inte om det är standardmått, vet bara att det finns två olika storlekar på deras sängkläder.
De sängkläder som vi köpt har inte standardmått. Vi har köpt täcket och kudden från jysk också. De är mindre än i andra affärer.
Ja, jättegulliga påslakans-set!
Köpte ett rosa/våfflat med lamm och ett ljusblått/randigt med nallar. Men de är mycket mindre än spjälsängs-täcket jag hade hemma (från IKEA). Får väl köra med en tunnare filt alt utan om det blir varmt i sommar!
Passar faktiskt bättre till barnvagnstäcket om jag tänker efter...
dom flesta har olika mått på sida bäddset, knepigt att dom inte kan enas egenligen, vi köpte våra grejjer på www.gladaungar.se
fina saker och bra pris
skytten75:
Bra priser? Det var ju sjukt sjukt dyrt! Långt ifrån Jyskpriser.
Tyvärr verkar det inte finnas standrdmått. Håller med om att det är konstigt, för vuxentäcken finns ju stanrdmått, kunde ju finnas till spjälsäng och vagnar också tycker man!!!
vad var det du tyckte var sjukt sjukt dyrt,
är det dyrt att köpa ett påslakan set inkl spjälskydd för 600kr
och en spjälsäng för under tusenlappen, sedan har dom andra roliga saker som också är bra pris på, jag menar på jysk kostar ett påslakan om du ska ha ett lite finare 250kr sedan ska man köpa spjälskydd det finns inte matchat till alla deras påslakan,
Man får ju också vad man betalar för just från Jysk.
så det där håller jag inte med dig om att dom har sjukt dyrt.