• Angelica80

Lider med er vars partner är otrogen på Sweden Rock!

Min sambo är nere på Sweden Rock nu. Och jag blir CHOCKAD av hur folk beter sig där nere!
    FY FAN säger jag.
    Han sa till mig häromdan att det ligger folk o har sex överallt. Mitt på gräsmattan på ljusa dan!
    Hans "grannar" är där utan sina tjejer. En av dom går fram o frågar han om han har några kondomer. Varpå han svarar nej. Killen som frågar säger. "Fan jag måste hitta nån med kondom... Får jag nån sjukdom så dödar min flickvän mig för då fattar hon att jag varit otrogen!"
    En  tjej kommer fram o stöter på min sambo o börjar klänga. Ser hans ring o frågar om han är förlovad.
    ja säger han.
    Men va fan. ta av dig ringen o ha lite kul för fan. Detta är ju festival! Hon får inte veta nåt iaf!
    Han blir sur såklart.

Sen ser han 3 som ligger o knullar i gräset. varpå han hör den ena bruden säga. Shit. Håll koll så ingen tar kort bara. För då får säkert killen reda på det. Varpå killen svarar. Du. Jag har samma problem.
    Jag kan göra listan längre.
    Men VA!!!
    Vad i helvete sysslar folk med där nere???
    Jag trodde ej på sambon att det var sååå mkt sånt. men han har skickat bra mkt bildbevis till mig där folk ligger o pippar mitt i gräset på festivalområdet!
    *spyr*
    Lider med er stackare som sitter här hemma o väntar på de svinen jag rabblade upp!
    Fy fan alltså. Jag mår illa.
    Tänker ju direkt på att det kan va nån man känner på fl`s partner. Usch!
    Var bara tvungen o skriva av mig. Är så förbannad!

♥♥♥ Älskar Min sambo, Min vovve & Min familj ♥♥♥
  • Svar på tråden Lider med er vars partner är otrogen på Sweden Rock!
  • Anonym (*drygar*)

Om nu alla andra är så otroga kanske din egen kille också är de?

Min man är iväg där. är han nu otrogen hoppas jag han skyddar sig så jag slipper få sjukdommar för då lär jag kastrera honom medebums :)

Tror som andra skrivit är man otrogen där kan man lika bra vara de överallt annars.

• sandra1984

Jag har varit på fetivaler innan jag fick barn,det var riktigt kul.
    Mycket öl och sprit,massor av sex och otrohet..

Jag fick oxå höra en hel del och se massor...folk hade det överallt.
    Och en killes mobil ringde mitt i allt..och det var hans tjej/fru...medan han hade sex.
    Han svarade och låtsades som INGENTING och när de lagt på fortsatte han sex:et...

Nog om det..
    Är man tillsammans ska man lita på sitt partner,men man ska heller inte vara dum.
    Jag litar på min sambo.
    Skulle min sambo på något sådant hade han velat att jag följde med.

Om jag hade misstrott min sambo,hade inte jag klarat av att leva i det jobbiga förhållandet.Om man har misstankar eller känner oro så säger det ju en del...

• Anonym (undrar)

Man kan vara otrogen på sitt arbete, med nån tjej man träffat bara, finns många sätt. vVarför säger festival "var otrogen"?? Har de inte varit otrogna innan är de det säkerligen inte på festivaler heller.

Ska ni hindra dem från att gå till jobbet också...för de "kan" ju vara otrogna!?

• Anonym (*drygar*)

Kan de kanske vara så att de är för att all är fulla, ala andra har ju sex så varför kan inte jag ha de?
    kanske kanske vad vet jag :)
    Har aldrig själv varit otrogen så jag vet inte hur de funkar.

Är man otrogen på en festival är de mer i stundens hetta.
    r man de med någon på jobbet så känns de mer planerat även om de kanske ändå bara händer. Då har man väll känslor förjust DEN personen. Jag hade nog accepterat mer om min partner va otrogen på en festival även om de ändå inte är okej.

• Vickan I

Hur kan folk vilja ha sex med varandra på festival?????????????

Ingen duschar, ingen torkar sig för det finns inge dasspapper, ingen borstar tänderna osv osv. Fyfan för att ha sex, med en singel eller ej, men satan vad skabbit.

Minns själv när jag var yngre och var på både Hultsfred och Roskilde. Det luktade kiss typ överallt och där låg dem och hade sex. Uhhh jag ryser fortfarande av minnet

• Mrs Smith

Tur att vi inte är några festivalmänniskor... är lite för bekväma hehe!

• Nattsaga

Bara för att vända på det lite så kan jag iallafall säga att jag har också vart på festival många ggr om, men stött på massor av killar/tjejer som vart trogna sin partner hemma, och prata om hur mycket h*n saknar denne, så det finns hopp

För övrigt tror jag att de som är otrogna på festival har en tendes att va det annars också.

• Anonym (blää)

Nä men seriöst- går det till så där som TS beskrivit! Jag är STUM av chock! Horror!!! Fy f-n vad folk är äckliga!!!!

• Tusse73

Nu var det ju just festivaler det handlade om, men det är som många skriver man kan lika gärna vara otrogen på andra platser. Personligen tycker jag att det händer överallt och det är trist men knappast något att blunda för... självklart ska man inte generalisera men undersökningar visar ju att nära 50% är det vid något tillfälle. Och då leder tjejerna med en liten marginal, så vi är knappast bättre.

Tror inte heller att det finns någon lätt lösning för det eftersom jag tror att man aldrig kan säga aldrig. Man kan känna det som att man aldrig kommer att vara det, men om läget och personen är de rätta om ett år vem vet vad som händer då? Är lite för skeptisk kanske men har sett för mycket skit för att inte vara det.

Fast faktum kvarstår, det finns folk som aldrig någonsin är det oavsett om de går på festivaler eller ej!

• Cessan80

sweden rock.....det är väl kansked inte värre där än andra ställen...är ens partner otrogen så är han inget o ha ändå..vet att det är ganska sunkigt på srf...men det är väl mest dräggen som håller på med sånt där akta er för bajsmannen...han är på allt!

• mjuik

Vickan I
    Prata för dig själv.
    Jag torkar mig, har toapapper med mig, duschar och borstar tänderna två gånger om dagen.
    Man behöver ju bli äcklig för att man åker på festival.

Jag är sällan äcklig faktiskt :)

• Nattsaga

Nej jag tycker rätt många håller sig fräscha på festivaler..trots allt.

• Roisin Dubh

Jag har varit på Sweden Rock i helgen och jag måste ha väldigt bra solbrillor för jag såg inget pippande i gräset, varken på dagen eller kvällen.

Fast nu talar jag om själva festivalområdet. Vad som försigår på campingen och andra ställen utanför området är en helt annan sak. Det året jag campade såg jag inget speciellt heller. Kan iofs bero på att jag tappade ena kontaktlinsen i tältet.

• Buttertoy

Var på Sweden Rock Festival 2011 och 2012. Förutom det sex jag själv hade så såg jag inget sexuellt alls. Jo visst, jag såg folk som hånglade, men inget mer. Låter väldigt märkligt att det skulle ligga folk och trycka på varandra överallt... Och att det skulle vara någon typ av samlingsplats eller paradis för otrogna människor. Jag känner absolut inte igen det du skriver, men det kanske har ändrats på 13 år.

• Lynx123

Så din kille ser några ha sex och går fram såpass nära att han hör vad de säger till varandra???

Låter som att någon inte har helt rent mjöl i påsen.

Eller har väldigt livlig fantasi!

• Anonym (?)
    Buttertoy skrev 2025-07-28 07:24:53 följande:

Var på Sweden Rock Festival 2011 och 2012. Förutom det sex jag själv hade så såg jag inget sexuellt alls. Jo visst, jag såg folk som hånglade, men inget mer. Låter väldigt märkligt att det skulle ligga folk och trycka på varandra överallt... Och att det skulle vara någon typ av samlingsplats eller paradis för otrogna människor. Jag känner absolut inte igen det du skriver, men det kanske har ändrats på 13 år.

Tråden är från 2006 så det har nog hänt en hel del
Svar på tråden Lider med er vars partner är otrogen på Sweden Rock!