• zoffelie

Vilket sköljmedel är bäst och luktar godast?????

När jag ändå är inne i tvättsvängen vore ju detta kul att veta också.
    Såklart kan jag INTE alla märken och det hade tagit för lång tid att skriva så därför får alla jag missat hamna under anant. Skriv ädrför gärna vilket märke och så klart nu ALLA
    GLÖM INTE SKRIVA VILKEN DOFT. Det är verkligen en djungel av dofter där ute

Själv äääälskar jag aloe vera sköljmedlet från skona(tror jag det är )

010824 Min prinsessa
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-20 20:14:16:
    Okej...insåg just mitt misstag. Är Sensitives Comforts parfymfria=??
    Isf spelar det ingen roll vilket av de alternativen ni väljer
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket sköljmedel är bäst och luktar godast?????
  • pepsimax

Jag kör med Comfort"Wild pear&ginkgo"

• Glad och Gravid

softlans vanilj.. men jag tycker inte mina kläder tar upp så mycke lukt tyvärr när svärmor tvättar sitt luktar de jätte mycke sköjmedel av dom,

vad är felet jag gör?

• milimina

vi använder bara neutral som är utan parfym eftersom jag har sjukt svåra problem med alla parfymerade sköljmedel. ett tag fungerade softlan med liljekonvaljdoft men jag fick ge upp det också då slemhinnorna blev alldeles torra när jag vek tvätten Förvånad
    tycker ofta att det luktar så otroligt gott när andra tvättar i tvättstugan men har accepterat att få leva med min egen "doftlösa" tvätt Flört

glad och gravid,

din svärmor gör säkert som min mormor och övedoserar friskt rent slöseri bara och inte speciellt bra för miljön.

• Danbala

Comfort ("passion flower & ylang ylang") tycker jag bääääst om just nu.

[...nyfiken i en (dum)strut...]
  • Crispie

Softlan vanilj saknar jag som alternativ...

Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • Samantha

Comfort använder alltid jag! Med doften Aloe Vera!

• Pyris

Softlan.. den blåa. Kommer inte ihåg vad den heter just nu.

• killing

softlan "outdoorfesh" den blå!

• Samantha

en liten fråga bara, jag skall tvätta kottens kläder men kan man använda sköljmedel???

• Banana82

använder änglamarks oparfymerade eftersom jag inte tål parfymerade sköljmedel

• zoffelie
    Glad och Gravid skrev 2006-06-21 13:45:46 följande:
    softlans vanilj.. men jag tycker inte mina kläder tar upp så mycke lukt tyvärr när svärmor tvättar sitt luktar de jätte mycke sköjmedel av dom, vad är felet jag gör?
    Säkert så gör hon så som ngn skrev. ÖVERDOSERA. Min dotters farmor gjorde det ett tag på dotterns kläder. När dottern kom hem så tvättade jag om det. Det luktade som om hon hade hällt i ett halvt paket tvättmedel och minst lika mycket skjöljmedel
  • tinivini

softlan vanilj och orchide.... mums luktar som bayles

• Glad och Gravid

zoffelie
    haha ja jag vet, så brukar ag också göra, tvätta om alltså å låssas som att jag trode de var otvättat även fast jag tjatar om att sonens kläder ska tvättas med oparfymerat.. tok!

Svar på tråden Vilket sköljmedel är bäst och luktar godast?????