• zoffelie

    Vilket sköljmedel är bäst och luktar godast?????

    När jag ändå är inne i tvättsvängen vore ju detta kul att veta också.
    Såklart kan jag INTE alla märken och det hade tagit för lång tid att skriva så därför får alla jag missat hamna under anant. Skriv ädrför gärna vilket märke och så klart nu ALLA
    GLÖM INTE SKRIVA VILKEN DOFT. Det är verkligen en djungel av dofter där ute

    Själv äääälskar jag aloe vera sköljmedlet från skona(tror jag det är )


    010824 Min prinsessa
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-06-20 20:14:16:
    Okej...insåg just mitt misstag. Är Sensitives Comforts parfymfria=??
    Isf spelar det ingen roll vilket av de alternativen ni väljer
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket sköljmedel är bäst och luktar godast?????
  • moondaisy

    zoffelie:
    Nope! Det är Skona! Iaf den jag har, kanske de andra märkena oxå har den doften?
    Raggarstädning *snor tipset*

  • Reyngirl

    Haha! Såg att jag är den enda som röstat på eldorados!!
    Men i förhållande till vad det kostar (9,90kr för 2 liter) så är det jäkligt bra! Luktar hur gott som helst gör det också. Det ska va den gula då, sommardoft tror jag den heter!

  • Pearls Of Paradise

    jag brukar alltid köpa softlan innan jag var tvungen o handla snabbt på lidl, där har de en som e UNDERBAR, kommer inte ihåg namnet men wow great

  • zoffelie
    moondaisy skrev 2006-06-20 23:14:31 följande:
    zoffelie:Nope! Det är Skona! Iaf den jag har, kanske de andra märkena oxå har den doften?Raggarstädning *snor tipset*
    Hmm och jag som alltid trott det bara va de "finare" märkena som snodde ieen från palmolives duschkräm

    Ja visst...man tvättar sånt som drar till sig doften..typ stora handdukar och sånt Folk undrar alltid vad jag ahr för rengöringsmedel,men det finns ju inte en chans jag erkänner.

    Förresten alla ni ajg har ju faktiskt inget av alternativen hemma just nu. Jag har ju en 5-liters dunk fårn Emanco med sköljmedel. Sommardoft....den är faktiskt himmla god och kläderna blir mjuka..om man inte tar för mycket..fäör då blir dom.."knastriga" och "knorriga" Tillomed en killkompis som frågade mig vad jag ahde för ngt som luktade så gott till mina kläder
    De ni
    010824 Min prinsessa
  • Anknys

    Vi kör med Willys egna sköljmedel. Funkar super och luktar bara ren tvätt av tvätten sedan! Sätter inte på Anton parfymerade kläder, han luktar så gott ändå.

  • Heisan

    Skona sommarfrisk älskar jag......   Den doftar ljuvligt....


    Jag känner mig som 25, är 35, ser ut som 45...
  • Blå blom

    Sköljmedel måste vara en av de mest onödiga produkter som finns, luktar oftast inte gott och gör tvätten smutsigare!! Det är bara vissa sladdriga syntetmaterial som behöver sköljmedel för att inte bli statiska. Vi har inte köpt sköljmedel på säkert 5 år.

Svar på tråden Vilket sköljmedel är bäst och luktar godast?????