• Anonym (???)

Hur gör man med pungbandet??

Maken och jag fick hem vår första leksak igår, en grej som ska träs runt pungen och penis. Men när maken och jag testade så gick det inte att få dit ringen runt pungen för hans punghår fastnade hela tiden. Jisses så vi skrattade ;)
    Måste man vara rakad för att använda den här leksaken??
    I så fall, hur i hela friden rakar man en pung den är ju inte direkt slät. Kan inte tänka mig att maken vill att jag kommer med en en rakhyvel i närheten av hans pung.
    Någon som vet och kanske har testat just en sån här leksak?

• Svar på tråden Hur gör man med pungbandet??
  • Anonym (???)

janne j

Oj jisses, rycka ut dom? För hand eller använder du pincett?
    Måste ta en jädrans tid att bli klar med hela pungen ;)

• Anonym

inte micke som svarar, men min sambo får inga problem med röda prickar eller så...

• janne j

jag plockar för hand och det går rätt snabbt faktist man tar ett antal hår åt gången så det tar inte så lång tid. Föreslå att ni kan roa er med det någon kväll åt din gubbe och se hur han reagerar

Var får man tag på vax förresten och vilken typ ska man använda sig av, har inte köpt det någon gång men nu ska jag faktist göra det när jag ska på stan idag. Åhlens borde ha det eller finns det på vanliga affärer som typ coop forum.

• Anonym (???)

janne j

Ha ha ha... Jo du det skulle vara något. "Du älskling, ska jag rycka några punghår åt dig i kväll"? Jag är ganska säker på att jag skulle få sova i garaget om jag föreslog något sådan ;)

• Anonym (???)

Nix, inte min man in allafall. Finns säkert fler som inte gör det. Säkert lika många killar som tjejer som inte rakar eller ansar sig.

• Anonym (X)

Vet vad du har för leksak TS. Har en själv Den är kanon, men min man är ju rakad. (sånt fixar han själv)
    Den skall träs på i slakt tillstånd (om det finns chans för det )Prova att trä den runt pungen först och försök hinna få den runt penis innan den styvnar.
    Det är det enda sätt jag kan komma på.
    Lycka till!

• Anonym (???)

Den modellen som vi har heter X-factor och är köpt på himmelriket.se och har en vibrerande kula i mitten. Verkade enkel att använda men det slutade med att jag låg på knä och tjöt av skratt. Ringen är jättetöjbar men den nyper tydligen ganska bra tag i håret på pungen.

Så här står det på deras produktinformation:
    Två svarta gumiringar som sätts runt penis och pung. I mitten sitter ett vibrationsägg med steglös vibration.

• Anonym (dalarna)

jag skrev tidigare om mig och min man som använde rakning som förspel..
    och mellanspel..
    det började när jag var gravid och inte kunde raka mig själv..
    då fick han göra det..och jag tyckte att ska han göra det på mig så ska jag göra det på honom..

det är lättare om/när han han har stånd för då är ju skinnet sträckt naturligt...
    att det blöder lite det får man ta...
    han brukar även raka själv..

om röda prickar...han får de inte på pungen..men vid penisroten och runt om där kan det bli ..
    men om man har på alsolsprit direkt efteråt så blir det inte..

testa..är håret långt kan det vara en bra idé att ta ev det längsta med trimmern på rakapparaten...om han har en..

lycka till!!!

• Splach

janne j
    finns på ica, konsum mm... finns bland rakningsakerna..
    Kolla efter en liten gul avlång ask det står Veet hårborttagningsvax klart att användas på..

Så slipper du smeta på vaxet själv, utan vaxet sitter redan på sådana där pappesremsor, och det är bara att värma med handen och köra på

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Gaskarl

Jeezuz.  Vissa frågor.....Kan folk endast skrolla och svajpa?

• bsten

Har använt pungband (bulge band), finns dock bara två knappar att stänga med, men känns skönt när det stramar lite.
    När det gäller rakning brukar jag först klippa med en liten  sax, sedan lödder och rakhyvel försiktigt. Man får inte ha bråttom... Men sedan känns det lent och mjukt! Flört

Svar på tråden Hur gör man med pungbandet??