Inlägg från: Anonym (???) |Visa alla inlägg
  • Anonym (???)

Hur gör man med pungbandet??

Maken och jag fick hem vår första leksak igår, en grej som ska träs runt pungen och penis. Men när maken och jag testade så gick det inte att få dit ringen runt pungen för hans punghår fastnade hela tiden. Jisses så vi skrattade ;)
    Måste man vara rakad för att använda den här leksaken??
    I så fall, hur i hela friden rakar man en pung den är ju inte direkt slät. Kan inte tänka mig att maken vill att jag kommer med en en rakhyvel i närheten av hans pung.
    Någon som vet och kanske har testat just en sån här leksak?

• Svar på tråden Hur gör man med pungbandet??
  • Anonym (???)

Är du allvarlig, vaxa? :0 Gubben skulle dö om jag bara nämnde ordet vaxa. Han har svårt för sån smärta, bara ta bort ett plåster så piper han ;)

• Anonym (???)

Anonym

Måste bara fråga, hur gör han när han rakar pungen? Hjälps ni åt eller fixar han det själv? Måste man inte hålla skinnet rakt för att inte skära sig?

• Anonym (???)

Micke Geting

Kul att få svar från en man ang detta ämne :)
    Om du gör det själv, hur fixar du det utan att skära dig?
    Får ni killar samma problem som vissa tjejer med röda prickar och klåda?

• Anonym (???)

janne j

Oj jisses, rycka ut dom? För hand eller använder du pincett?
    Måste ta en jädrans tid att bli klar med hela pungen ;)

• Anonym (???)

janne j

Ha ha ha... Jo du det skulle vara något. "Du älskling, ska jag rycka några punghår åt dig i kväll"? Jag är ganska säker på att jag skulle få sova i garaget om jag föreslog något sådan ;)

• Anonym (???)

Nix, inte min man in allafall. Finns säkert fler som inte gör det. Säkert lika många killar som tjejer som inte rakar eller ansar sig.

• Anonym (???)

Den modellen som vi har heter X-factor och är köpt på himmelriket.se och har en vibrerande kula i mitten. Verkade enkel att använda men det slutade med att jag låg på knä och tjöt av skratt. Ringen är jättetöjbar men den nyper tydligen ganska bra tag i håret på pungen.

Så här står det på deras produktinformation:
    Två svarta gumiringar som sätts runt penis och pung. I mitten sitter ett vibrationsägg med steglös vibration.

Svar på tråden Hur gör man med pungbandet??