• Anonym

attraherad av min granne!!!

vet inte vart jag ska göra av dessa känslor...jag lever ihop med min fästman och vi har barn ihop...vi har det ganska bra, men vi har haft en tuff period bakom oss...
    nu till problemet...jag känner mig attraherad av min granne...vet inte hur jag skall tackla situationen. han är frånskild och har barn han med...
    han finns till och med i mina drömmar på nätterna...känns som jag ska bli galen...vad ska jag ta mig till!!???

• Svar på tråden attraherad av min granne!!!
  • Dora

"Titta på menyn men ät hemma!"

• Anonym

anonym (me too)

ja det kanske är såå...men fan va jobbigt det är...det blir ju inte bättre av att vakna ur en väldigt "laddad" dröm på natten...och veta att han ligger där i sin säng, bara några centimeter från dig..bara en vägg emellan...

• Anonym (hej)

Ja, jag vet att det kan vara jobbigt, men för min egen del har det bara varit att bita ihop och låtsas som ingenting. Till slut har jag kommit över det, och kan fortsätta som vanligt.

Det kan också hjälpa mig att tänka att det inte är sista gången som jag kommer att bli attraherad av någon annan än min man, så därför är det lika bra att jag vänjer mig, hur jobbigt det än är. När jag väl accepterat mina känslor, kan jag se dem på ett mer objektivt sätt, säga åt mig att "sluta fåna dig nu, du är bara lite tänd på honom" och vänta ut det hela.

• juicy

du ser han som en fantasi nu,,vilket gör d spännande,vilket gör att du känner digmer attraherad av han.men om du lär känna han å hans vardag,,då blir det inte samma grej..

förväxla inte fantasien me verkligheten för d e heeeeeeeelt olika känslor.

så mitt råd är att paja inte din familj å ditt äktenskapmot en fantasi..

• Anonym (hej)

Jag kan tillägga att det inte alls är så lätt som jag försöker få det att framstå för mig, men för egen del har jag funnit att det är bättre och lättare att hantera om man bagatelliserar det hela, än gör det till en stor grej.

• Anonym (tjoho)

Gräset är inte grönare pâ andra sidan du har bara glömt att vattna din egen...

• Anonym

men...hur ska jag bete mig inför honom då??? skall jg försöka undvika honom kanske???

• Anonym

det är sååå svårt...det är såå frestande...fast jag samtidigt kan känna vilken ångest jag skulle få!!

• Anonym (me too)

Min granne är så galet charmig och trevlig och tjusig så jag tror de flesta kvinnor som pratar med honom bara dånar till höger och vänster. Näe- den mannen är bara för mycket! Men som sagt- man tittar bara och pratar lite smått... Beundrar på avstånd.

• Anonym (en till)

Fniss, verkar vanligt det här med just grannar Jag går oxå o kikar på min Men va sjutton, se men inte röra. Min granne är en total omöjlighet även om jag varit singel (han är lite yngre än mej *skäms*) så jag lutar mej tillbaka på det, en vacker dag går det över o under tiden så får man väl njuta lite av utsikten

Lycka till ivarjefall, det ÄR tufft, skuldkänslor, en massa varför iosv *kramar*

• Anonym (hej)

För egen del har det hela "gått över" snabbare när jag _inte_ undvikit föremålet för min attraktion. Genom att umgås normalt, har jag fått hjälp att inse att han inte är bättre på något sätt än min man, och det har också hjälpt mig att inte göra sån stor sak av det, som jag skrev om förut. Det blir svårare att fantisera om någon som är mer konkret i ens närhet, tycker jag. Svårare att väva rosenskimrande drömmar om man ser honom gå i skitiga kläder, skratta på ett störande sätt eller ha en massa öronvax i öronen, än om man bara har fantasibilden av honom att gå efter.

• Anonym

*puffar*... nån mer som har nån liknande känsla??
    kan inte sluta kolla efter honom...han kom nyss hem med...
    vill nästan ha en anledning att stöta ihop med honom...blir galen...ser framför mig hur han tar i mig, och kysser mig...

• Meddelande borttaget
  • Testa först
    Anonym skrev 2006-07-31 18:14:16 följande:

*puffar*... nån mer som har nån liknande känsla??
    kan inte sluta kolla efter honom...han kom nyss hem med...
    vill nästan ha en anledning att stöta ihop med honom...blir galen...ser framför mig hur han tar i mig, och kysser mig...

Varför inte fråga din fästman om ett frispel eller ännu bättre. Tala om för honom vad du fantiserar om. Min fru och jag delar våra fantasier, hon vill också ligga med grannen. Jag har sagt ok med kravet att jag ska vara med. 

Tror inte det kommer hända, men vi fantiserar om det och får ett kryddigt sexliv tillsammans. 

• Anonym (Relation med grannen)

Jag träffade en granne i tvättstugan för 1,5 år sedan. Det blev laddat mellan oss direkt och kär vid första ögonkastet. Idag lever vi ihop och är mer kära än någonsin. Båda har en lååång relation bakom oss och gemensamt 7 vuxna barn. Livet har aldrig vart bättre

• Anonym (T)
    Anonym (Relation med grannen) skrev 2025-07-10 13:03:29 följande:

Jag träffade en granne i tvättstugan för 1,5 år sedan. Det blev laddat mellan oss direkt och kär vid första ögonkastet. Idag lever vi ihop och är mer kära än någonsin. Båda har en lååång relation bakom oss och gemensamt 7 vuxna barn. Livet har aldrig vart bättre

Ts kanske ska leta upp sin granne från 2006 och satsa stenhårt då eller....?
  • Anonym (Man)
    Anonym skrev 2006-07-31 14:32:53 följande:

det är sååå svårt...det är såå frestande...fast jag samtidigt kan känna vilken ångest jag skulle få!!

Du låter som en man. Det är så svååååårt att låta bli. Lägg band på dig kvinna, det får vi män göra.
Svar på tråden attraherad av min granne!!!