Fröken Anna,
Jag har faktiskt testat en sån platta, men bara några gånger. Den var häftig och jag fick träningvärk överallt
Vet inte om det hjälpte på huvudvärken, jag tänkte inte på det. Ska kanske ge det en ny chans helt enkelt.
Rauseus, det enda som hjälper mig är treo, men det ska man ju inte äta om man försöker att bli gravid eller är det
, fast det orkar jag inte bry mig om alltid.
XobseY. Hållningen ja, det är nog jätteviktig, men man har ju ingen aning om hur ens egna är 
Ajsen, hade alkohol hjälpt, så hade problemet varit löst
, men så bra är det inte.
Amalgamet kan det kanske vara... Det där får jag nog läsa på lite om. Tack
Sommartorpet, jag kan lova att jag inte är stressad när jag är hemma. Jag sitter och pysslar med mina små saker framför tv:n och tänker inte på något. Kan också ligga och läsa en hel dag och bara njuta.
Nu när jag har sommarlov, så är det inte så mycket som kan stressa mig, men givetvis så påverkar stressen mig också.
Sandris, men så ska det inte vara. Vi ska komma till rätta med hur vi kan och ska lösa detta. Vi får hjälpas åt lite.
Essi 73. Ja jag tar gärna hennes nummer. skicka det privat till mig, det är dumt att namnge personer i forumet. Akupunktur tror jag på, men det är som du skrev riktigt dyrt...
Allihop.
Jag ska som jag skrev börja röra på axlarna mer. Att lyfta dem och armarna, flaxa fram och tillbaka och helt enkelt leda upp det lite, så att det blir lite mjukare.
Berättar för er hur det går.