• Stina M

vad har era barn på sig när dom sover?

Min tjej sover oftast i pyjamas men är det jättevarmt så blir det bara blöja. Hur gör ni??... hade velat ha en omröstning men kan tyvärr inte fixa en sån

• Svar på tråden vad har era barn på sig när dom sover?
  • MonaLisa74

T-shirt+blöja eller bara blöja om väldigt varmt. Han är 4 1/2 månad

• J och J

kortärmad och kortbent pyjamas

• hella23

Blöja nu när det är varmt annars så har hon en body eller pyjamas hon är 7 månader

• Alvarsson

Nu när de e så varmt sover han i blöjja. Men på vintern e de svinkallt här, gammalt hus med drag överallt..då blir de pyamas å tjockt täcke!!

• myskatt

Alltid pyamas. Provade i bara blöja när det va 30 grader ute men hon skrek tills vi satte på en iaf och somnade omgående.

Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
  • Neko

Oftast i blöja + body och utan filt om vi är inne och något tunt med långärmat/benat ifall vi är ute - ingen filt då heller. Han är 1 månad gammal.

• kixan

Ingenting alls för det mesta, trosor om hon är dålig i magen.

• Jennie W

Min kille är nästan 4,5 månad. Han sover i oftast i pyjamas (långa/korta ben och armar), vissa nätter i body. Någon enstaka gång har han sovit i bara blöja, men då har det varit olidligt varmt.

• 180823
    Fru Giorgio skrev 2006-08-12 22:56:12 följande:

Min son är nu drygt 7v. och han har ännu inte sovit i pyjamas. Oftas har det blivit body el t-shirt men ibland bara blöja.

Öööö blöja på en 7 åring? Har han ännu blöja som 7 åring. Ok

Är du från finland btw när det stod 7v seitsemän vuotias käyttääkö se vielä vaippoja eikö ne lopeta käyttämään niitä jo ehkä 3v:nä
  • Iowhannah
    180823 skrev 2018-09-21 21:50:22 följande:

Öööö blöja på en 7 åring? Har han ännu blöja som 7 åring. Ok

Är du från finland btw när det stod 7v seitsemän vuotias käyttääkö se vielä vaippoja eikö ne lopeta käyttämään niitä jo ehkä 3v:nä

För det första innebär 7 v sju VECKOR. För det andra är tråden 12 år gammal, ungen har nog inte blöja längre.
  • BULLET93
    Iowhannah skrev 2018-09-22 09:42:48 följande:

För det första innebär 7 v sju VECKOR. För det andra är tråden 12 år gammal, ungen har nog inte blöja längre.

Aaa got it ;)
Svar på tråden vad har era barn på sig när dom sover?