• siggismund

    mariana larsson-sjöberg

    är det någon som har varit hos henne? hur var hon?

  • Svar på tråden mariana larsson-sjöberg
  • ÄngelBängel

    Jag tror inte att det är så poppis att man sätter ut namn här på FL. Tidigare har folk blivit varnade av att namnge doktorer tex. Bara en liten vänskaplig påminnelse.

  • siggismund

    oj då, men folk frågar ju om andra medium hela tiden och namnger. är det skillnad?

  • Johan

    är det ett aktivt medium ska det inte var någon fara. all reklam är ju bra reklam


    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • siggismund

    ja det är det. men är det ingen som har varit hos henne då?

  • Johan

    nope, har aldrig hört talas om henne... har du provat googla?


    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • siggismund

    jag har också kollat den sidan men jag är ju mer intresserad av om nån har egna erfarenheter av henne. Tänkte nämligen gå till henne i höst och har precis upptäck detta fantastiska forum där man kan fråga om precis vad som helst.

  • Johan

    Ah, ja, det är ju klart, ursäkta. Om du vill kan du registrera dig på mediala.se också och fråga där...


    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
  • casper2005

    Jag har en moster och en vän som har varit hos henne och båda har bara positiva saker att säga om det...Hon ska tydligen vara väldigt rak på sak och "ärlig"....Själv skulle jag gå dit men då blev hon sjuk...Beställde en ny tid men det "gick " inte den gången heller så dåfattade jag hinten..:) Det kändes som det inte var riktigt läge för mig och gå dit.....Detta var ett par år sedan och nu känner jag inget "behov" för tillfället...Men vi får väl se i framtiden...Stenkällan där hon var verksam finns nog inte längre kvar...vad jag vet iallafall...kan ju har flyttat och byt namn...Vad vet jag.......

  • casper2005

    Kollade just Johans länk...Dom hade visst flyttat en bra bit...:)

    Stenkällan låg förut belägen mitt i centrala norrköping...

  • siggismund

    tack casper, gulligt av dig. Nån med förstahands erfarenheter?

  • Illustration100

    Jag har bara dåliga erfarenheter.
    Hon sade att om jag köper en dålig gurka i en affär så är jag för feg för att gå tillbaka med den.
    Hon frågade om jag hade barn? Nej. Det är för att du i ditt förra liv hade så många, så nu vill du inte ha några.
    Hon sade att en av mina katter inte mår bra, och att jag ska prata med den. De levde alla i 15 år till och mådde förträffligt.
    Jag frågade om min dåliga hälsa, och hon svarade då irriterat att det kan andarna inte veta. Och sedan skulle hon ha fullt betalt för detta.
    Hade tyvärr bokat en gruppseans på kvällen, och alla var jättebesvikna. Jag fick betala 200 kr för att hon skulle säga att jag ska prata med min sjuka katt. Det var det enda.
    I Linköping hade hon åkt ut från den ena föreningen efter den andra. Det är förstås bara hörsägen, men det fanns bevis för detta.

Svar på tråden mariana larsson-sjöberg