• Maomao

Häftigaste stället du haft sex på.

Vilket är ditt häftigaste "sexställe"?

Har många roliga ställen men det roligaste var nog ändå när jag och min dåvarande pojkvän var ute i skärgården på kräftskiva och vi blev lite pilska på småtimmarna och tog en lite eka och rodde ut en liten bit i soluppgången. Ingen såg oss men det var alldeles vindstilla så vi hörde allt som sades på stugan. Annars var det bara vi och måsarna..

• Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.
  • Anonym (Uppsala)

I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, tiotusen meter upp i luften!!

• Anonym (Nästan)
    Anonym (Uppsala) skrev 2026-01-24 19:52:57 följande:

I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, tiotusen meter upp i luften!!

Nästan Veronica Maggios låt 👍
  • Anonym (Jaja)
    Anonym (Nisse60) skrev 2026-01-24 18:30:45 följande:

På bibloteket
    Vi har kort så man kan komma in när det är stängt . 
    Och risken att någon kommer är stor . men vi är på övervåningen . 
    det är krydda medspänning .

Övervakningskameror?
  • Amadeus2

Hade sex på en toalett i uppe i Åres kabinbana, det var med min dåvarande flickvän. Hon blev förbannad även om hon gillade det kunde hon bli gravid använde inget skydd. Vet inte riktigt med tror hon fick något av sin syster kanske ett dagen efter piller.

• Coolio86

Måste varit i en vägtunnel ner till ett bostadsområde. Min dåvarande blev kåt när vi var ute och åkte så vi stannade till och ställde bilen lite snett för att minska insyn sen tog jag henne bakifrån i bildörren.

• Anonym (Jaja)
    Coolio86 skrev 2026-01-28 12:23:14 följande:

Måste varit i en vägtunnel ner till ett bostadsområde. Min dåvarande blev kåt när vi var ute och åkte så vi stannade till och ställde bilen lite snett för att minska insyn sen tog jag henne bakifrån i bildörren.

Skön dröm
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Drömmen om en kollega)

På en dejt/kks jobb, vi hånglade, tände ljus, släckte ner, myste och sen slutade de med att hon red mig högljutt i soffan. Aldrig hört henne komma så hårt som då. 

• Meddelande borttaget
  • Skånewanker
    Anonym (Toktant) skrev 2026-02-11 11:29:01 följande:

Stranden Cap d´Agde.

Där pippar väl alla hela tiden ? 🥳
Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.