• Maomao

Häftigaste stället du haft sex på.

Vilket är ditt häftigaste "sexställe"?

Har många roliga ställen men det roligaste var nog ändå när jag och min dåvarande pojkvän var ute i skärgården på kräftskiva och vi blev lite pilska på småtimmarna och tog en lite eka och rodde ut en liten bit i soluppgången. Ingen såg oss men det var alldeles vindstilla så vi hörde allt som sades på stugan. Annars var det bara vi och måsarna..

• Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.
  • Sharpshooter
    Anonym (Mia) skrev 2025-07-25 01:30:10 följande:

En rastplats utanför Mjölby med fyra äldre män när jag var på resa ner till Skåne. 

Träff bokad via BC för ca 4 år sedan.

Min första träff med flera män samtidigt och också mitt första DP. 

Härligt! Nu blir man nyfiken.....har varit vid en rastplats utanför Mjölby några gånger. Ligger den vid E4?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (---)
    Anonym (-.) skrev 2025-01-02 13:39:09 följande:
    Jo, av rent logiska skäl så vet jag precis vad jag pratar om. En människa som intresserar sig för sin partner behöver inte göra nån vikt av själva platsen för sexakten. Det är bara dåliga ursäkter för en torftig relation eller möjligen ett uttryck för en knäpp exhibitionism, som inte är mer än ett billigt blottarbeteende. Ser inget kul i att umgås med folk som har blottarfasoner. 
    Sikke bullshit. Du kan inte döma nån. Hur och var man har sex är upp till varje par och deras anledning är lika god som någon. 
  • Sharpshooter
    Anonym (Mia) skrev 2025-07-29 11:19:53 följande:
    Ja den ligger nära E4an. Var i alla fall tidigare ett populärt ställe för dogging och andra typer av härliga möten. Gott om plats för husbilar, husvagnar och liknande. 

Själv blev jag inspirerad av en kvinna från Mjölby som annonserade på BC med härliga bilder från sina träffar på den rastplatsen. Det är som sagt några år sedan och hon har inte längre någon profil kvar på BC vilket är synd då hon hade riktigt härliga bilder i sina annonser och i sin profil.
    Var där på några träffar,med två olika kvinnor/par. Möjligt att det var samma kvinna..  
    Mycket trevligt.....
    Vi har samma smak.......;)
  • Anonym (-.)
    Anonym (---) skrev 2025-07-29 11:45:19 följande:
    Sikke bullshit. Du kan inte döma nån. Hur och var man har sex är upp till varje par och deras anledning är lika god som någon. 

Ja, det du kom med här ovan är bara ren goja, det håller jag med om.
    Det jag konstaterat är bara ren logik. Att behöva andra platser än ens eget hem för att kunna gå igång på sex visar bara på hur ljummet ens eget intresse för sex med partnern verkligen är. Och att blotta sig på offentliga platser där barn kan råka se det hela är bara ett sjukt och vidrigt hänsynslöst blottarbeteende som sagt.

• Anonym (Everything, everywhere, all at once)
    Anonym (-.) skrev 2025-01-02 14:11:49 följande:
    De enda torrbollar är alla ni avtrubbade tomtar som måste ta till "kryddor" för att kunna tända på ett sexuellt scenario med partnern. Projicera inte detta på andra.

Att sedan vara en blottare är dessutom inget att stoltsera med. Något jag tror att även du begriper då du t.o.m. känner behov av att försköna och maskera ordet till "hemligheter".
    Jag avsåg bara att bredda begreppet till att omfatta fler beteenden än specifikt sex utomhus. Eftersom det finns fler sexuella hemligheter folk kan ha som du säkert hade rynkat på näsan åt.

Anonym (-.) skrev 2025-07-29 14:22:12 följande:

Ja, det du kom med här ovan är bara ren goja, det håller jag med om.
    Det jag konstaterat är bara ren logik. Att behöva andra platser än ens eget hem för att kunna gå igång på sex visar bara på hur ljummet ens eget intresse för sex med partnern verkligen är. Och att blotta sig på offentliga platser där barn kan råka se det hela är bara ett sjukt och vidrigt hänsynslöst blottarbeteende som sagt.

Trots allt är det rätt stor skillnad mellan att leta sig ut på ett undanskymt ställe och njuta i naturen eller ha en stuga utan grannar långt ut i busken än att ta av sig och hålla på på offentliga bad. 

Det senare kommer jag aldrig att ägna mig åt.
  • Anonym (-.)
    Anonym (Everything, everywhere, all at once) skrev 2025-07-29 16:46:30 följande:
    Jag avsåg bara att bredda begreppet till att omfatta fler beteenden än specifikt sex utomhus. Eftersom det finns fler sexuella hemligheter folk kan ha som du säkert hade rynkat på näsan åt.

Finns inga fler anledningar i denna fråga och andra aktiviteter har inte med trådens ämne att göra. 
  • Anonym (-.)
    Anonym (Everything, everywhere, all at once) skrev 2025-07-29 16:50:36 följande:
    Trots allt är det rätt stor skillnad mellan att leta sig ut på ett undanskymt ställe och njuta i naturen eller ha en stuga utan grannar långt ut i busken än att ta av sig och hålla på på offentliga bad. 

Det senare kommer jag aldrig att ägna mig åt.
    Man kan aldrig veta om ett offentligt ställe i naturen är undanskymt. Då får man nästan ge sig ut på natten isåfall. Naturen kan man njuta av ändå förresten, närsom. 
  • Anonym (Kalle)

Häftigaste är i sängen, min fru är så vild av sig?senaste det begav sig vet jag inte, är så längesen, har gett upp för flera år sedan

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Pp)

när jag var 22 år hade jag en sexuell relation med en kollega till min mamma. Hon var 57 och oerhört härlig. Vi hade då och då sex på hennes kontorsrum som låg i rummet intill min mammas :) 

Anonym (-.) skrev 2025-07-29 16:55:09 följande:
    Man kan aldrig veta om ett offentligt ställe i naturen är undanskymt. Då får man nästan ge sig ut på natten isåfall. Naturen kan man njuta av ändå förresten, närsom. 
    Det räcker fint att man drar sig bakom några buskar på lagom avstånd från närmaste gångväg. Det är på inget vis olagligt att ha sex t.ex. i en hage utomhus om man inte börjar medan människor redan är där och kan se en.

"Nyheter24 ringde Christer Nordström som är presstalesperson hos polisen i Uppsala för att reda ut frågetecknen kring sex ute i det gröna.

? Att ha sex utomhus är inte ett brott i sig men sen beror det på vad personerna i fråga har för motiv till det. För är det till exempel barn i närheten som ser så är det inte så lämpligt och i vissa fall kan det handla om ofredande, säger Nordström till Nyheter24.

Nordström menar att personerna i fråga har ett ansvar för sin omgivning. Det handlar alltså om tid, plats och vilka som ser det. Det betyder alltså att det inte är okej att ha sex om det finns folk i närheten som kan ta illa vid sig.

Men vad gör då polisen om någon ringer och känner sig ofredad av personerna som har sex i naturen?

? Vi har haft några påringningar där personer som sett det har ringt polisen. Då åker vi dit och ber de att antingen gå hem eller åka någon annanstans, säger Christer Nordström till Nyheter24.

Så i de flesta fall så får man bara en tillsägelse av polisen om att man får välja en annan plats att göra det på."

nyheter24.se/nyheter/inrikes/849080-ar-det-olagligt-att-ha-sex-utomhus-sa-har-sager-lagen

• Anonym (-.)
    Anonym (Everything, everywhere, all at once) skrev 2025-07-30 14:29:04 följande:
    Det räcker fint att man drar sig bakom några buskar på lagom avstånd från närmaste gångväg. Det är på inget vis olagligt att ha sex t.ex. i en hage utomhus om man inte börjar medan människor redan är där och kan se en.

"Nyheter24 ringde Christer Nordström som är presstalesperson hos polisen i Uppsala för att reda ut frågetecknen kring sex ute i det gröna.

? Att ha sex utomhus är inte ett brott i sig men sen beror det på vad personerna i fråga har för motiv till det. För är det till exempel barn i närheten som ser så är det inte så lämpligt och i vissa fall kan det handla om ofredande, säger Nordström till Nyheter24.

Nordström menar att personerna i fråga har ett ansvar för sin omgivning. Det handlar alltså om tid, plats och vilka som ser det. Det betyder alltså att det inte är okej att ha sex om det finns folk i närheten som kan ta illa vid sig.

Men vad gör då polisen om någon ringer och känner sig ofredad av personerna som har sex i naturen?

? Vi har haft några påringningar där personer som sett det har ringt polisen. Då åker vi dit och ber de att antingen gå hem eller åka någon annanstans, säger Christer Nordström till Nyheter24.

Så i de flesta fall så får man bara en tillsägelse av polisen om att man får välja en annan plats att göra det på."

nyheter24.se/nyheter/inrikes/849080-ar-det-olagligt-att-ha-sex-utomhus-sa-har-sager-lagen

De borde bli bötesskyldiga. Blottare är psykiskt sjuka creeps som tror att folk vill se deras fula kroppar men där sanningen snarare är den rakt motsatta.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.