• Maomao

Häftigaste stället du haft sex på.

Vilket är ditt häftigaste "sexställe"?

Har många roliga ställen men det roligaste var nog ändå när jag och min dåvarande pojkvän var ute i skärgården på kräftskiva och vi blev lite pilska på småtimmarna och tog en lite eka och rodde ut en liten bit i soluppgången. Ingen såg oss men det var alldeles vindstilla så vi hörde allt som sades på stugan. Annars var det bara vi och måsarna..

• Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.
  • Anonym (-)
    Anonym (Wtf) skrev 2025-10-19 14:39:48 följande:
    Du har aldrig haft sex med någon annan än fröken höger va?
    Jo, fröken vänster också ett par gånger.
  • Anonym (ICA)

På kommunens återvinningsstation. Soptippen alltså. Hårt och smutsigt.

• Liza86

Många olika ställen förr om åren. Ej lika ofta på "häftiga" ställen länge. Eller jag kanske bara blivit avtrubbad??

• Anonym (Stork)
    Liza86 skrev 2025-10-20 21:35:57 följande:

Många olika ställen förr om åren. Ej lika ofta på "häftiga" ställen länge. Eller jag kanske bara blivit avtrubbad??

Der är nog rätt vanligt. Att man blir mindre våglig med åren.
    Berätta om några av de häftigaste du gjorde i ungdomen.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (-) skrev 2025-10-19 18:13:18 följande:
    Jo, fröken vänster också ett par gånger.
    Men du har aldrig haft sex med riktiga kvinnor eller hur?
  • Anonym (-)
    Anonym (Wtf) skrev 2025-10-21 10:34:54 följande:
    Hade jag haft det hade det varit något annat som varit det häftigaste stället.
  • Anonym (M)
    Anonym (Wtf) skrev 2025-10-21 10:34:54 följande:
    Vad är poängen med att hänga ut honom som oskuld? Har han betett sig olämpligt eller vad? Eller han inte skriva i tråden bara för att han är oskuld?
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (M) skrev 2025-10-21 14:41:55 följande:
    Vad är poängen med att hänga ut honom som oskuld? Har han betett sig olämpligt eller vad? Eller han inte skriva i tråden bara för att han är oskuld?
    Vad är felet med det? Han är väl oskuld av en anledning?
  • Anonym (ICA)

Diverse bilar. Taksänkt Volvo 940.

• Anonym (Lajla S)
    Anonym (ICA) skrev 2025-10-23 00:56:37 följande:

Diverse bilar. Taksänkt Volvo 940.

Också olika bilar + lastbilhytt. Tappade oskulden i en Volvo 740
  • Liza86
    Anonym (Stork) skrev 2025-10-20 22:31:42 följande:
    Der är nog rätt vanligt. Att man blir mindre våglig med åren.
    Berätta om några av de häftigaste du gjorde i ungdomen.
    Oj då många ställen. Flera platser utomhus, på festivaler, provrum, backstage på konserter. På flera av mina jobb när ja var yngre haha
  • Anonym (Pp)

Ett av mina häftigaste ställen var på toaletten på ett konferenshotell med ett föredetta jobb. Jag och en 30 år äldre gift kollega, hon var riktigt nice. Det var under en period när vi var kk i ca 6 mån innan hon gick i pension, sedan ebbade det tyvärr ut.

• Reborn

Detta är en kul tråd och fråga 

I tältet, vi var väl 3-4 tält till. on någon vore vaken så skulle dom inte kunnat undgår det.
    I bilens framsäte på en rastplats mitt på dagen, fötterna i framrutan. 
    Parkering utanför idrottshall i väntan på att bli insläppta till en match 
    På tåget
    På bussen 
    I taxi
    Antal toaletter, på krog och restaurang och hos vänner
    I poolen på dagen på en semesterort, det fanns några andra runt poolen.
    I en bungalow på dagen, riktigt livat sex. Senare insåg vi att det inte var fönster och dörrar överallt utan bara träluckor. Så inte så mkt ljudisolering 
    På olika öar i Skörgården 
    På nakenbad 
    I jacuzzi 
    I bastu 

Alla är olika roliga och bra på sitt sätt

• Anonym (ICA)
    Anonym (Lajla S) skrev 2025-10-23 10:58:25 följande:
    Också olika bilar + lastbilhytt. Tappade oskulden i en Volvo 740
    Ha ha..tänk så många som knullat i en Volvo.
  • Anonym (18e november)

Mot ett balkongräcke på Gran Canaria mot ett öppet hav i solendgången.
    Tog frun bakifrån och hon hängde delvis över räcket och var inte direkt tyst när det gick för henne. Det gick några ur hotellpersonalen (städare) längs en gång väg en bra bit nedanför. Dom stannade upp och vände huvdena mot vår balkong.
    Och ungefär där gick det även för mig. 

Fin utsikt. Varma vindar. Min frus svettiga rygg framför mig. Och hon fick lite kramp i benen vill jag minnas. Men det gick över. Tur det  

Skrattande

• Anonym (Sinnlig)

Min vackra och sinnliga kvinna satt på mig och knullade mig så skönt med rumpan vänd mot havet på stranden tidigt en solig morgon på Fårö, när så plötsligt en segelbåt för motor på spegelblankt vatten långsamt och nära intill stranden seglade förbi. Hon blev förlägen och lite ängsligt ville kliva av, men jag lade mina händer över hennes rumpa och vi fortsatte  långsamt att knulla i njutbara drag alltmedan jag höll henne kvar och trängde djupt i henne och njöt av situationen. Vi bjöd på det och i förhoppning att även de som seglade förbi fick sig ett vackert minne till livs.

• Gonza83

I en taxi i Sthlm. Helt klart häftigaste upplevelsen

• Anonym (J)
    Anonym (18e november) skrev 2025-11-18 19:28:04 följande:

Mot ett balkongräcke på Gran Canaria mot ett öppet hav i solendgången.
    Tog frun bakifrån och hon hängde delvis över räcket och var inte direkt tyst när det gick för henne. Det gick några ur hotellpersonalen (städare) längs en gång väg en bra bit nedanför. Dom stannade upp och vände huvdena mot vår balkong.
    Och ungefär där gick det även för mig. 

Fin utsikt. Varma vindar. Min frus svettiga rygg framför mig. Och hon fick lite kramp i benen vill jag minnas. Men det gick över. Tur det  

Skrattande

Stackars städarna .. Jag tycker man kan ha sex på udda platser om man vill så länge det inte drabbar andra som inte har valt att se. Vill ni så gärna att någon annan ska kolla på (verkar ju som att båda tände på det) får ni väl gå till en swingersklubb eller liknande. Eller betala någon för att titta. Inte utsätta en stackars städare som bara försöker göra sitt jobb. 
  • Anonym (Sinnlig)

Hade en underbar middag med min underbara älskarinna sent en kväll på en restaurang i Finspång. Därefter gick vi en promenad mot slottsparken till en trappa som som gick ner mot parken. I början på trappan sade att hon var såå kåt. Blev lite överraskad och överrumplad av att få höra det, men fann mig snart och när vi nått trappan höll hon sig sig i räcket, lyfte på kjolen och tog av sig trosorna .Slickade hennes ljuvliga våta springa vilket gjorde henne än mer upphetsad, tillika även mig. Under vår kärleksakt  vid trappan dök dessvärre en fotgängare upp och vi fick avbryta. Kjolen åkte ner och vi låtsades som om att inget särskilt hade hänt .Fortsatte vår påbörjade kärleksakt lite längre ner i bakom några buskar slottsparken och knullade länge och väl  långt inpå småtimmarna. Ett underbart minne jag skulle vilja uppleva igen!

Svar på tråden Häftigaste stället du haft sex på.