• adrenalin

    Varför silikonbröst på styrke-tjejer?

    Varför opererar nästan alla styrketränartjejer in silikon i brösten?

    Det ser helkonstigt ut tycker jag. Ofta har de liksom inget omdöme om hur stora bröst dom har verkar det som! Det är getingmidja och stora handbollar på det. Är det för att dom vill styrketräna med brösten som vikt?


    burriburr.webblogg.se - den bäääästa bloggen
  • Svar på tråden Varför silikonbröst på styrke-tjejer?
  • Meli

    adrenalin

    Jo, lite så blir det nog. har tex en kompis som hade väldigt små bröst, gjorde Ckupor, och det blev verkligen supersnyggt, men sen har hon funderat på att göra dem större, och det hade nog inte blivit lika snyggt. Så så blir det nog.

    Så är nog alla, som jag själv, har alltid varit jättesmal, och känner mig fortfarande spinkig, fast jag egentligen inte är det, särskilt inte nu när jag är gravid. Det är nog en självbild som sitter mer i huvudet än i ögonen.

  • Gumlan

    styrketränar man försvinner ju tuttarna... o lägger man väl i, tar man i verkar de som ser väldigt få som lägger in så det ser naturligt ut. Man kanske får billigare kilopris om man köper mycket??

  • styrkemamma

    adrenalin

    Hejsan!

    Jo alltså det som inte ser naturligt ut i dina ögon kanske ser naturligt ut i andras..

    Jag förstår naturligtvis att dom flesta kanske tycker man ser freakig ut me stora bomber,men jag vet ju att alla tycker olika

    jag bryr mig inte sålänge jag själv tycker det e sexigt o snyggt på mig,jag kan alltså ej bli sårad över att nån kommenterar det på mig

    alla tycker olika.men du får väl tänka att det är så.

    Jag ser mina som stora,men jag skulle inte ha nåt emot att ha större,bara man inte har spinkig kropp...jag har dessutom en putröv som gör det fint med bröst på mig me.

    Ja det gjorde ont som fan efter operationen!!!

  • Gumlan

    anledningen till att det ser onaturligt ut med stora bröst när man är vältränad är väl för att man inte kan ha stora bröst om man är vältränad, naturligt Bröst är ju fett och är man riktigt vältränad så har man ju knappt något kroppsfett, därför altså inga bröst. Men saker kan ju va snyggt fast det är onaturligt... jag har ju blåa hårtoppar

  • adrenalin

    styrkemamma

    Vad bra att du inte blir ledsen av mina frågor Det vill jag absolut inte! och jag tycker inte du är ful, men jag måste koncentrera mig för att se förbi jättebomberna
    Tycker du ser ut lite som tombrider! Jag tror nog snarare att en del tycker det är snyggt när det ser onaturligt ut, än att de tycker det ser naturligt ut och därför tycker det är snyggt?

    Hindrar dom dig inte i din träning?

    jag förstår dom gjorde svinont. När min mjölk rann till efter förlossningen så fylldes brösten och blev säkert DD eller ännu större! STENhårda och bara man nuddade i dom ville man skrika!

    Föresten, kommer du kunna amma?


    burriburr.webblogg.se - den bäääästa bloggen
  • styrkemamma

    adrenalin

    JO...alltså ser jag en tjej me bomber så självklart så dras ju ögonen automatiskt till dom kan ju vara jobbigt..

    När jag tränar så är dom inte i vägen faktiskt.Men däremot om jag torrorstar kroppen då kan dom vara i vägen tycker jag!!!

    då vill man typ ta bort dom o lägga dom åt sidan tills man e klar med det men dom e ju mer svullna nu än innan jag blev gravid,så dom blir ju mindre sen.

    Vad jag har läst så ska man kunna amma när man fött barn,jag vill ju amma,så det ska nog gå bra

    Sen förstår jag att det du skriver inte är ett påhopp,utan bara din mening

    kramis

  • adrenalin

    styrkemamma
    vad är torrorstar? det låter som nåt man gör med bröd

    mina bröst blev två storlekar större när jag var gravid, och ännu lite större när jag ammade Tänk om dina blir det!

    om man kan amma eller inte beror väl lite på hur silikonet ligger, typ bakom bröstmuskeln eller framför?


    burriburr.webblogg.se - den bäääästa bloggen
  • styrkemamma

    adrenalin

    hahah japp jag är en GUD på att stava TORRBORSTAR ska det vara

    mitt tanjentbord där ser man knappt bokstäverna för det är utnötta.....ska köpa en ny sen.

    Jag har mina inlägg bakom bröstmuskeln,så det ska gå och amma!

    Jo om pattarna blir större så blir det nog jobbigt,kommer vara svårt med bh:ar och sånt...

  • Liftforsex89

    Stora tuttar + stora muskler,

    Är för mig den sexigaste kombon som finns!

    Vältränade kvinnor respekterar jag extra mycket, för jag förstår vilket hårt arbete som krävs. Det är attraktivt! Stora tuttar särskilt den lite mer onaturliga looken kombinerad med muskle är bland det sexigaste som finns tycker jag!

  • Lönnsirap
    adrenalin skrev 2006-09-24 17:29:36 följande:
    Varför silikonbröst på styrke-tjejer?

    Varför opererar nästan alla styrketränartjejer in silikon i brösten?

    Det ser helkonstigt ut tycker jag. Ofta har de liksom inget omdöme om hur stora bröst dom har verkar det som! Det är getingmidja och stora handbollar på det. Är det för att dom vill styrketräna med brösten som vikt?


    Nu är ju tråden 16 år gammal, men i min värld är det fortfarande tämligen rimligt att människor som lägger mycket energi på sin yta också har olika skönhetsideal och en villighet att lägga pengar på kroppen!

    Det är endast när man noterar stor onaturlighet som man "ser" bröstförstoringar, läppfix och borttagna påsar under ögonen. Mycket "skönhet" är tillfixad mer diskret och då plötsligt inte alls lika uppenbar.
Svar på tråden Varför silikonbröst på styrke-tjejer?