Tjejer tittar ni på porr?
Är det verkligen så att ni inte ser på porr tjejer, verkar som tjejer blir osäkra av det när man läser runt, hur är det egentligen?
Är det verkligen så att ni inte ser på porr tjejer, verkar som tjejer blir osäkra av det när man läser runt, hur är det egentligen?
Freida... hehe isfolket *fniss*
Bra böcker...
Häxan Jia
Ja, det tycker jag Hehe... faktiskt stundta´ls ganska upphetsande.. haha, bättre en en stor K*K mitt i tvbilden som åker in å ut så inzoomat att man inte fattar vad som händer knappt... jaja:)
Freida.. helt sant... Jag läste om detaljer där i som jag inte ens visste fanns ännu... När jag var yngre alltså.....
Då ska vi inte tala om vissa harlequin (tantsnusk) böcker som finns alltså... Brukade läsa lite sånna mellan seriösare böcker och oj oj, de är ju så man blir generad ibland alltså... Inga tråkiga detaljer där heller..
Fast jag föredrar ju helt klart att måla en bild i mitt huvud istället för att spana in någons livmoderstapp på tv....
Jo, helt klart Häxan Jia... jag fattar inte grejen bara... det e klart att det kan tända mig ibland, men jag blir äcklad samtidigt och då mår jag bara dåligt efteråt. Men oftast så är det bara komiskt.
nog porrsurfar man lite då och då när ingen är hemma.. det är ju mysigt att ta hand om sig själv ju!
Min gör det, hon blir så härligt kåt, och det får jag ofta nytta av.
ja d gör jag ibland, men det har blivit dåligt med det nu för tiden
det är klart vi tittar på porr kanske inte alla men det är ju sånt de flesta pratar om för utåt sett så är ju porr en kill grej
Visst händer det...
Med eller utan min man.
Freida
Eller annan lämplig tantsnuskroman...
Jag tycker också att p-filmerna är så konstgjorda. Lite som om två (eller flera ) barbiedockor skuttar runt och har oändligt fejkat sex. Det är mycket häftigare med laddade möten och scener i mera "vanliga" filmer och böcker.
Vad andra gör tänker jag inte lägga mig i.
isivol: Kul... vi tycker lika;) Fram för äkta erotik och snusk hahahaha...
Håller helt med dig isviol, jag gillar heller inte de flesta porrfilmerna med silikonbröst och "perfekta" kroppar. Vill se sex med vanliga människor i situationer som jag fantiserar om. Därför kollar jag mer på porr på nätet som är inskickat av vanliga människor.
Inte alls ofta. del för att jag gillar mer att fantisera själv och för porrfilm är tråkigt
Det jag får upp är i princip samma upplägg varje gång mellan man och kvinna. Vill just se man och kvinna
Det börjar med någon historia där kvinnan är sexigt klädd medans mannen tar på vissa ställen på hennes kropp.
Sedan suger hon av honom en stund för att sedan övergå i sex i olika ställningar där hon alltid stönar överdrivet och högt medans mannen är tyst
Efter det suger eller använder hon handen på honom tills han får utlösning och sprutar på henne
Filmerna är väl riktade till män för jag Tycker filmerna mest fokuserar på mannens njutning och kvinnan som ett tillfredställande objekt. Det går inte jag igång på. Hade istället gillat att det är ge och ta för båda
Inte alls ofta. del för att jag gillar mer att fantisera själv och för porrfilm är tråkigt
Det jag får upp är i princip samma upplägg varje gång mellan man och kvinna. Vill just se man och kvinna
Det börjar med någon historia där kvinnan är sexigt klädd medans mannen tar på vissa ställen på hennes kropp.
Sedan suger hon av honom en stund för att sedan övergå i sex i olika ställningar där hon alltid stönar överdrivet och högt medans mannen är tyst
Efter det suger eller använder hon handen på honom tills han får utlösning och sprutar på henne
Filmerna är väl riktade till män för jag Tycker filmerna mest fokuserar på mannens njutning och kvinnan som ett tillfredställande objekt. Det går inte jag igång på. Hade istället gillat att det är ge och ta för båda