• Anonym

hur många har haft trekant?

Lite nyfiken =)

hur många av er här inne har haft trekant? Alltså sex med två personen samtidigt??

Jag har, två ggr =) Skithäftigt!

• Svar på tråden hur många har haft trekant?
  • Anonym (en man)

Jag har haft det vid några tillfällen under mina yngre år.
    Även fyrkant samt något som kanske kan klassas som "ormgrop".
    Det var helt klart en trevlig upplevelse.
    Men då hade jag ingen fastpartner som jag älskade, tror inte jag skulle vilja ha det igen.
    Nu vill jag lägga all min fokus på min älskade.

• Aixam
    Anonym skrev 2006-10-12 17:18:17 följande:

Är faktiskt lite förvånad över att det är så många som har varit 2 killar och en tjej.
    Trodde det skulle vara flera tvärtom.

Inte alla förvånad! Det är lättare och alla blir mer delaktiga med två killar och en tjej. Tjejer är mer svårtillfredstälda än killar så de kräver mer jobb och kan man jobba i skift och hjälpas åt så kan det bli otroligt trevligt. Att se kvinna njuta så extremt som jag upplevtdet är svårslaget.

• CTP

När jag levde med min exman så hade vi trekant lite då och då.... Jag hade även trekant med min man som åskådare...

• Anonym (Kille)

Jag är en kille som har haft trekant med killar ett flertal gånger,och det har varit super nice 

• Anonym (Maja L)

Jag har haft det rätt nyligen med min sambo och en av hans vänner. Han är någon som jag har fantiserat om och vi bjöd in efter att jag och min sambo hade haft det som sängkammarprat ett antal år. 
    Det var otroligt bra och kommer definitivt att hända fler gånger i framtiden. 

• Anonym (Man)

Aldrig haft men hade viljat ha det. Då en MFM med min sambo i mitten. Inget mellan killarna. 

• KimLinnefeldt
    Anonym skrev 2006-10-09 12:17:35 följande:

Jag har haft det en gång men det var ingen hit... inget för mig!

Vill du berätta vad som hände, varför det inte var bra för dig?
  • Anonym (Fyrkant)

Inte trekant men fyrkant. Jag och min man hade varit på firmafest på mitt jobb och en arbetskollega och hennes man föreslog att vi skulle prova att ha sex alla fyra. (partnerbyte) och det var bland det mest upphetsande jag upplevt. Hennes man hade större kuk än min, och det var så skönt att bli helt uppfylld av den.

Morgonen efter när vi hade nyktrat till ångrade vi dock det lite, och för min arbetskollegas del slutade det med att hennes man lämnade henne. Men det var ju knappast vårt bekymmer, då det ju vad de som hade föreslagit det,

• Anonym (Snyggmorsa)

Har trekant lite då och då med min man och en vän till oss. De är häftigt och en härlig känsla att få så mycket uppmärksamhet men det är nog egentligen skönare att njuta av dom en och en. 

• PernillaPG

Hade trekant första gången hemma hos mig, då vi varit på AW med jobbet. Blev efterfest hos mig och sent på natten var det bara jag och två killar kvar. 

Blev trekant med dom, och vi gjorde det fler gånger efter det. Alla var singlar.

• Anonym (Usch)

Aldrig. Är monogam och inte lösaktig eller billig.

Svar på tråden hur många har haft trekant?