• Rocklets

WoW med oss på FL

Märkt att det finns ett antal FL:are som spelar WoW. Skulle ngn vara intresserad av att starta ett FL guild där man köra lite instanser, inget grindande mest bara för skoj skull?

Man skulle t ex kunna plannera in att köra RFC kl 14 då barnen ligger och sover. Då slipper man höra "omg where did he go" när man blir tvungen att springa för lillan vaknat.

Kan även vara skoj att dela erfarenheter...

Om det visar sig finnas intresse, väljer vi en server och en faction senare.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-23 22:24:48:
    Maelstorm. Alliance. Blev det slutliga resultatet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-27 00:45:48:
    De namn som folk kommer spela under på The maelstorm är, än så länge (vad jag känner till):

Digamond
    Sarumon
    Rocklets

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-27 08:28:06:
    Ytterligare ett namn:

Cobraman

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-10-27 21:30:19:
    Mer namn:

Quinos

• Svar på tråden WoW med oss på FL
  • Buppsen

Skulle vi göra en guild? Och isf, vad ska den heta??
    kom med förslag!

• Tooto

Hej Grabbs! =)

Fick regga mig här på FL för kunde ju inte använda tjejens konto å skriva här inne.. förbjudet ju! ;)

Det var jag som tipsade om the maelstrom,för det är nämligen såhär att vi redan har ett gäng farsor och morsor där =)

Vi är väl ca 6-7 st.. åldrarna 24 till 33 som kör ihop. Vi levlar alts.. kör bg´s och försöker iaf köra nån instans 1-2 gånger i veckan.

Ni får jättegärna hoppa med oss om ni vill! Vi har verkligen skitskoj ihop!

Brukar köra på Argolo eller Mornum

• Euphoric

Bra ide.. synd bara att man e småtrött på att levla chars nu ;) har redan 5 st 60's å ett antal 40+.... har spelat alldeles för mycket, försöker skära ner på de nu men så kommer tjejen å vill att vi ska spela.. ska ta upp de här med henne å se vad hon säger

• digamond

Håller med det är rätt jobbigt.
    Har själv bara 2 60 på en annan server men tänkte kan vara kul här att testa på ally land lite då jag själv alltid har kört horde. Men det är ju same same diffrent places typ :).

Känner ni för att köra en så är ni välkommna att lämna ingame namn och ras osv så kan vi lägga till er i friends listorna våra.

Var det någon som hade startat upp en guild redan eller skall vi göra det kanske? Lättare att hålla koll på alla personerna.

• Rocklets

inget guild startat än. Starta gärna ett =)

• Tvillingfarsa

Jag håller mig till mina ally chars på Lightnings blade, har ett helsvenskt gille igång där.

-V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • Euphoric

Håller till på Xavius för tillfället. Började på shadowsong när spelet släpptes men ångrade valet av Pve server och bytte till Dragonmaw. Slutade spela ett par månader och valde att börja om när jag började igen, då blev det laughing skull men den servern var riktigt dålig, så har hamnat på Xavius och trivs bra där.

Spelar endast några timmar i veckan nu för skojs skull och för att prata med polarna man har. Efter att ha grindat 3 epic mounts, exalted med ett antal factions och 1000-tals guld till annat så e jag rätt trött på den delen av spelet. Vet knappt varför jag inte avslutat accountet ännu hehe

• digamond

Speljävulen som finns kvar vettu..
    Jo la ner helt ett tag och undrade själv också varför man inte klippte kontot.. Inte nog med det så har jag faktiskt ett till konto som jag fick av min bror som gick över till nått annat online spel.

Well .. fan vad jag startade gubbar.

Här kommer en lista på alla som jag "råkade starta" vet inte alls vad jag vill göra så känner mig för lite (märker rätt snabbt när man kommer till level 10).

Server: The Maelstrom (PVP)

Digamond
    Level 7 Human Paladin

Quinos
    Level 6 Human Mage

Grown
    Level 8 NE Druid

Thunderheart
    Level 1 Gnome Lock

Rainhunter (kör denna just nu mer än de övriga)
    Level 8 Dwarf Hunter

Thunderblock
    Level 1 NE Warrior

Shadowhisper
    Level 1 Human Priest

Ajja .. har säkerligen glömt någon ras eller klass att köra upp :)

• Euphoric

inhandlat spel åt kärringen men bestämde oss för att stanna på xavius. Har bror och massa rl kompisar i ett litet mini guild som spelar rätt casual. Men inte har de blivit mycke spelande, vi e fast på lvl 10 än så länge hehe

• MartinHedlin

Det här låter ju toppen! Har letat efter personer / gillen som har mina tider och preferenser (typ AWOL mitt i en instans för att sonen vaknade) men det har inte varit så lätt...Har ni skapat ett gille där eller kan jag whispra någon av er?

Jag rollar någonting där när jag kommer hem (Dranei shaman vore skojj...)

• Grodmannen

Jag har en 45 dvärg hunter men det är på "Spear" severn.

• Rocklets

Nje, det har stått still, antar att alla jobbar för bästa möjliga läge inför TBC

Hur många är det som är pappalediga? Tänkte att man kanske kunde in och lira lite när knatten/arna sover middag eller så?

• Kalle74

Tänkte kolla hur det går . Börjat spela igen efter litet break är väll rätt så ny endå men kan lite i alla fall har en hunter lvl 34 på Kagdahr. Men vill via mina vyer lite så finns det någon trevlig guild där man är välkommen in och accepterar att man har smått så ;) så startar jag gärna upp en ny gubbe ;)

//Kall

• Tvillingfarsa

Kalle74:

Vi kör Alliance på Lightnings Blade pvp server. Jag är tvåbarnsfarsa och en av gillesledarna så vi förstår sånt kan man säga.

Du får säga till om du är sugen, jag heter Grimster eller Aryl ingame, men prata med mig här så jag vet att det är du då vi normalt sett har ett lvlkrav på nya medlemmar, men vi får göra undantag för vänner och sånt.

-V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
Svar på tråden WoW med oss på FL