• MickeT

Har ni sex?

Hejsan gott folk...

Jag och min kvinna fick en underbar liten son för 6 månader sedan. Självfallet så hade vi lite sex... Och har fortfarande knappt någon sex... Jag blir halft galen men det hela är ju på något sätt förståligt eftersom hon är trött när hon är uppe med honom osv... Men jag menar, desto äldre han blir, desto mer blir det att ta hand om, han kräver mer socialt umgänge och stimulans. Personligen älskar jag bara honom mer och mer, det blir roligare och roligare. Men när ska man ha tid med sex, desto äldre han blir desto mer jobb som jag upplever det...

Hur funkar det för er?

• Svar på tråden Har ni sex?
  • cruZZe

Har två döttrar (2år och en på 9månader.) Det har varit lite småtrögt med penetrerande sex här hemma. Men jag har i gengäld fåt lite avrunk och sug då och då. Men sista tiden har det lossnat och sexet börjar bli najs igen

• Lajm

Som det stod i någon av alla dessa mamma-tidningar: Utan Bollibompa skulle vi inte ha något sexliv alls.

• P Daddy

tips är att låta barnet sova i egen säng tidigt...jsut för att få mer tid över till varandra.

(det missade vi.... gick som det gick.)

• Tyrell

Efter ungefär 6 månader var vi tillbaks i "normala" nivåer. I början var det faktiskt jag som bromsade lite. Jag vet hur det såg ut när det kom ett barn ur det hon vill att jag skall stoppa in den i. Den bilden var inte direkt sexuellt upphetsande...

• cruZZe

Tyrell: Ungefär den bilden var jag rädd för så jag tittade aldrig "där nere" under födseln. Jag är själv väldigt visuell under sexet och vill gärna se härligheterna osv och just därför var jag livrädd för en inre bild av själva födandet.

• Tyrell

cruZZe:

Det var ett lågt pris att betala. Den synen var värd mycket. Det gick över ganska fort ändå. Sexdriften är starkare.

• Robot

För oss vände det när grabben blev ca 8 månader,

men som andra här har vi flörtat mycket, kelats och gosat ändå, avsug och avrunk ofta också.

såklart blev vi gravida igen när lill grabben var 9 mån haha..

nu börjar det vända igen när lill tjejen är 6 mån, men det är en bit kvar, 2 små barn var såå mycket jobbigare än jag kunde föreställa mig.

• smiley12

Skaffa en hobby så blir det inte lika jobbigt.Det går över :)
    Kör enduro,funkar perfekt...

• rudd

Som "P daddy" skrev! låt lillen sova i egen säng!!! det var vi stenhårda med för att just kunna bevara vårat samliv där!
    Sen när man väl "börjar pilla" lite på varrandra tycker jag att det "rycker till" där nere fast man är trött!

• frítz76

Händer inte så ofta men det händer. Älskar varandra ändå. Men bara hon blir lite piggare så......

Svar på tråden Har ni sex?