• Boni

Störtblödningar!!!

Har fått störtblödningar, är i v.16!!! Var på gynakuten igår! Allt såg bra och normalt ut, bebben hoppade runt och hjärtat slog! Fostervatten fanns, så hon kunde inte säga varför det blir så. Livmodertappen är ju väldigt känslig och lättblödande nu!? Vi blev så oroliga!!! Jag har känt mig hängig några dagar, som att det var influensa på gång, så när vi kom hem tog jag tempen och hade 38.2. Mitt blodvärde var lågt också 109, så nu får jag börja knapra järn. I natt vaknade jag och behövde gå på toa, då hade det kommit jättemycket blod och det rann även ut klumpar (uärk!) Så då fick vi noja för det, fast läkaren sa att jag har ju aldrig varit gravid förut så jag kanske har det så här, sen så sa hon att det finns till och med de som får blodklumpar som rinner ut! Och så fick jag det i natt, men ändå oroar jag mig att något skall vara fel! Jag har inte haft några smärtor i alla fall! Det är väl bara att vänta och avvakta, så får vi väl åka upp igen och kolla! Jag bara undrar var kommer allt blod och klumpar ifrån, det kan väl inte vara livmodertappen som släpper ifrån sig så mycket???

• Svar på tråden Störtblödningar!!!
  • Maria 2

Fy vad jobbigt..... men det låter ju verkligen som "den lille" tänker stanna . Håller tummarna för dig och hoppas det inte blir fler blödningar. Kram

• Mammanseko

Oj vad ni måste ha det jobbigt just nu! håller alla tummar och tår för att det ska gå bra för och att blödningarna slutar snart!

• Boni

Tack för ert stöd! Mår mycket bättre idag!

• bäbis

lilla gumman jag tänker på dig och hoppas att du/ni snart mår bättre

• Maria 2

Det var roligt att höra ! jag tror verkligen du har en envis rackare där inne.... DEN TÄNKER JU STANNA Kram

• Hopey

vill bara skriva att jag håller tummarna för er!

• Fru Pettersson

Håller också tummarna här o undrar hur det går?

• Boni

Tyvärr tyvärr tyvärr!!!
    Jag fick missfall i torsdags! Var nu i v 16!!! Det skall inte hända! Helt utan förvarning (förutom mina tidigare blödningar då) Inga smärtor alls, det bara kom ut!!! Ambulansen var här och fick ta hand om allt, vi orkade inte!!! Massor av prover har tagits, kanske får vi svar om ca. 6 veckor. Förmodligen hade infektionen spridit sig!

Har svårt att skriva för det finns så mycket tårar......

Ni får gärna ställa frågor om ni vill!? Försöker blicka frammåt, beställer tid för nytt ivf nästa vecka!!!

• Singha01

Sånt får inte hända...vilken katastrof för er. Skickar över stor bamsekram genom cyberrymden med en förhoppning om att du och maken ska orka komma igen snart.

KRAM!!!!

• blackangel

Åhh, jag är så ledsen för eran skull....*kramar om*

• werner

Neeeeej... fy... Gråter... fy FAN rent ut sagt...

Många styrkekramar till er!

*kramar om*

• Padro

Beklagar så mycket!!. Vad hemskt!.

• Maria 2

ledsen för er.....jättejobbigt...tänker på er !! kram

• Cahela

nej vad hemskt!!
    Hoppas ni får svar snart på vad det var som orsakade det.
    Tänker på dig och hoppas du mår bättre snart.
    Kramar i massor tjejen!!Gråter

• timtom

Beklagar så mycket!Vet precis din smärta och hur du känner dig just nu.Förlorade själv mitt barn i sept (v.19).
    Hade inte kännt sparkar på två dagar och hade misstanke..och ja hjärtat hade slutat slå.
    Idag har jag börjat spraya inför mitt tredje IVF-försök.Dom andra slutade i missfall.
    Tycker det är lika bra att köra igång igen.Hang in there!!

• ljust

STackars ER, beklagar verligen!!Många Kramar

• LimeOliv

Nej fy vad hemskt, tråkigt och orättvist Boni

Timtom, nej vad är det jag läser?? *kramar om hårt*

Svar på tråden Störtblödningar!!!