Störtblödningar!!!
Har fått störtblödningar, är i v.16!!! Var på gynakuten igår! Allt såg bra och normalt ut, bebben hoppade runt och hjärtat slog! Fostervatten fanns, så hon kunde inte säga varför det blir så. Livmodertappen är ju väldigt känslig och lättblödande nu!? Vi blev så oroliga!!! Jag har känt mig hängig några dagar, som att det var influensa på gång, så när vi kom hem tog jag tempen och hade 38.2. Mitt blodvärde var lågt också 109, så nu får jag börja knapra järn. I natt vaknade jag och behövde gå på toa, då hade det kommit jättemycket blod och det rann även ut klumpar (uärk!) Så då fick vi noja för det, fast läkaren sa att jag har ju aldrig varit gravid förut så jag kanske har det så här, sen så sa hon att det finns till och med de som får blodklumpar som rinner ut! Och så fick jag det i natt, men ändå oroar jag mig att något skall vara fel! Jag har inte haft några smärtor i alla fall! Det är väl bara att vänta och avvakta, så får vi väl åka upp igen och kolla! Jag bara undrar var kommer allt blod och klumpar ifrån, det kan väl inte vara livmodertappen som släpper ifrån sig så mycket???