• Danbala

    Har ni mikrovågsugn hemma?

    Som rubriken lyder - har ni (fungerande!!!) mikro (en eller flera) hemma?

    huruvida ni använder den eller inte spelar ingen roll, jag är nyfiken på själva apparatförekomstfrekvensen.

    (Och om någon undrar varför jag undrar, så: Ingen aning. Jag bara undrar. )


    [...fnord...]
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ni mikrovågsugn hemma?
  • Dofilus

    Visst, micron är sååå farlig. För alla kör ju den dygnet runt. Dessutom stoppar man ju in huvudet i den under tiden.

    Precis som att många har mobilen i fickan...eller vänta. De har nog rätt många?

    För att inte tala om hur många som har en DECT-telefon i sovrummet. De strålar rätt mycket mer.

  • Pellinell

    Dpfilus:
    Och den sammanlagda mängden strålning vi får i oss av mobiler, micro, naturlig markstrålning och trådlöst skit är inte liten.

  • piixelslyna

    Ja, och jag skulle aldrig klara mig utan den!


    Klubbor förgyller dagen
  • mammatillpojkar

    har en micro och hade aldrig klarat mej utan den, använder den flera gånger om dan

  • Leli

    Japp det har vi och den används flera gånger varje dag


    BF 14 november
  • Meria
    Micron och vattenkokaren går inte att leva utan. Hur ska man annars snabbt fixa ihop Gorbys och Cappuccino?!? Förvånad 
    ¤ vecka 36 ¤
  • Sallisen

    Yepp, används dagligen också.


    ... och han skall torka bort varje tår från deras ögon... Upp 21:4
  • A med A och R

    Yepp.


    Att städa medans barnen är små är som att skotta snö medans det snöar....
  • Janitan
    Till stöd för detta ämne kan jag säga att det inte finns så många högkvalitativa varor på marknaden nu, och därför kan du köpa en mycket dyr produkt, men den kommer att visa sig vara av låg kvalitet. Jag försöker alltid titta på rabatter innan jag köper något, jag hittade en bra mikrovågsugn ica maxi , jag tror att jag måste köpa. Men ändå, en stor sladd stoppar mig, det här kanske är någon slags hake?
Svar på tråden Har ni mikrovågsugn hemma?