Idag kom hon hem tatuerad!!!!
Idag kom hans dotter hem och hade tatuerat sig, trots att vi hade pratat om det och hon hade LOVAT att inte gå till en svarttatuerare utan vi skulle följa med henne till en riktig, sp hade hon gått till en sån i ett j-la knarkkvartet och tatuerat sig!!! Jag vart så arg att jag grät!!! skaka i hela kroppen, fy fan, jag lovade för ett tag sen att ta med henn till en riktig om hon bara inte gick til en sån och så gör hon så. Tatueringen ser ut som F*n rent ut sagt, amatörmässig och mitt på magen. Hon kommer att ångra det kan jag lova. Å när jag frågade henne hur hon kunde göra det efter att jag pratat ed henne om riskerna med hepatit C osv så GARVA hon åt mig. Jag grät, så arg vart jag.
Vill att ni ska veta att vi står varandra väldigt nära och jag är knäckt ver hur hon bara kört över vårat löfte till varandra. Hon har spårat ut totalt, piercar sig båre här ch där hemma i badrummet, suck...HJÄLP mig att finna styrkan e ni snälla.... e så lessen just nu....Tänk om hon fått nån skit nu... Hur f*n kn man tatuera en 16-åring bara så? å
Åh va skönat det va att skriva av sig...