• Anonym (Me-sick?)

Kåt på min gynekolog

Har ni hört något sjukare?... Jag skäms som fan.... Jag ska dit i morgon för en koll (som ÄR nödvändig så jag går inte dit bara för att gå dit om man säger så;) ) och när jag tänker på det så pirrar det till mellan benen... Det är ju rubbat....

• Svar på tråden Kåt på min gynekolog
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Oboy)

Nu är tråden 18 år gammal... men de som tänder på sin gynekolog, får ju i alla fall honom i sig lite.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Ska väl inte döma)

Först tänkte jag "trolltråd av runkpelle" men sedan kom jag på att varför inte? Själv är jag småkär i fiskbilsgubben, köper alldeles för mycket fisk och är egentligen inte förtjust i fisk men äter 5ggr i veckan för att jag handlar för mycket. Gynekolog är inte konstigare än det.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Igenkännande)

Blir alltid nåt hos min osteopat. Antagligen så är hen medveten om detta då jag tycker mig uppfatta att hen rör lite extra nästan medvetet i dom erogena zonerna. Har även hänt att jag fått orgasm och då har det varit leenden men ändå ett väldigt professionellt hanterande av situationen.

• Anonym (Vad i)
    Anonym (Igenkännande) skrev 2024-06-07 02:26:12 följande:

Blir alltid nåt hos min osteopat. Antagligen så är hen medveten om detta då jag tycker mig uppfatta att hen rör lite extra nästan medvetet i dom erogena zonerna. Har även hänt att jag fått orgasm och då har det varit leenden men ändå ett väldigt professionellt hanterande av situationen.

What? Berätta mer! Hur i hela friden ledde det till en orgasm????
  • Anonym (Ha ha)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-06-05 19:26:28 följande:

Ne kanske inte men manliga gynokoger måste ju trivas med att känna och hålla på med det kvinnliga könsorganen varje dag,, varför väljer män just att bli gynokolog  för ,

Jag tror nog inte att de alltid tycker det är så trevligt. Tänk bara någon som kommer med bakteriell vaginos tex. Eller någon man skulle känna avsmak för och ändå behöva undersöka grundligt.

Varför de väljer just gynekologi är intressant, men det vore väl lite som att vara bartender och inte få dricka alkoholen. Jag har mest undrar hur de kan behålla lusten för sex öht efter allt de får se och vara med om. Det är helt enkelt professionalism som gäller och att bara se det som vilket jobb som helst. De har nog sett så många så de blivit avtrubbade av att se kvinnans könsorgan.
Svar på tråden Kåt på min gynekolog