Hårdrock och Metal
Välkomna med tips och tankar och musiken är egentligen allt utom det som snurrar på mix/rix.
finns de någon bra ny grupp som jag missat?
Välkomna med tips och tankar och musiken är egentligen allt utom det som snurrar på mix/rix.
finns de någon bra ny grupp som jag missat?
Klart bästa radiostationen på nätet e ju Hardrock80s.com
Klicka på länken 64.202.98.33:9150/ och sen på menyn på toppen på sidan där det står LISTEN.
Inte mycket snack utan fullt ös och mycket varierande musik. Nytt som gammalt tungt som mjukt.
Tänkte sticka in med:
As i lay dying
Imperial
A day to fall
Blind myself
Taken by force
Chatherine
Orkar inte skriva mer men har på lager allt.
To Die For - Dying Embers... den låten är urbra... den kan jag verkligen sitta med på hög volym och rådigga
Eventide spelade i lördags, själv kunde jag inte komma dit pga att mina döttrar var sjuka.
Såg riktigt skoj ut dock om man titta på bilderna på deras hemsida.
I helgen blir det House of Metal i Umeå, nån annan som ska dit o spana? Mycket bra metall där i år, www.houseofmetal.se
sikit i det gammla,volvo, radhus ,hund och allt det där tramset det e ute!! allt man behöver e bra metal i högtalarna en skön gurra att lira på en gullig liten unge och en flickvän!!!!livet kan inte bli bättre än så!!!
Wow. Man sku ta sig ti ume. Massa bra band ju.
Bra att man har bott där nere i västerbotten,har ju lite polare man kanske kan slagga hos
Lyssnar på Altaria nu...
Chimaira är ett jävla gött band kolla upp detta.
Sen finns det ett lokalt band här i Falköping som heter Gaphia kolla dom me. www.gaphia.com, www.chimaira.com.
Slayers senaste, "Christ Illusion", var mot all förmodan riktigt jävla bra. Gubbarna kan än.
Åh, och så måste jag tipsa om mina vänners band, Helvete. Helt briljanta. Finns bland annat med i senaste numret av Close-Up.
www.helvete.se
Måste nog hålla med folket angående "S:t Anger" vet inte alls vad de fick ut av att göra den plattan!? Stök o bök...
Avkrvst = bra!
Vilken bra tråd! Jag ska läsa igenom hela och kolla upp banden. Många känner jag inte igen alls. De blir kul. Tack för tips ♥️