• Anonym

kissade i sängen! (vuxen)

i natt... haha inte hänt sen ja va liten plutt, (e 20 idag) drömde att ja satt på toa! nåt fel på mej????

• Svar på tråden kissade i sängen! (vuxen)
  • Den Bästa av Mödrar

jag drömmer ofta att jag letar efter en toa nånstans så jag kan kissa men alltid när jag hittar en så är den skitäcklig och det är helt omöjligt att sätta sej. Det är nog tur!!

• Anonym (ännu värre)

Jag vaknar och hör att det strilar. Hinner uppfatta att jag sitter med neddragna trosor på stolen i sovrummet när sambon frågar vad jag gör. Jag svarar " jag förstår att du tycker att det verkar konstigt för det tycker jag också".
    I sömnen har jag alltså "gått på toa". Vaknade till illa kvickt och det blev att torka och tvätta. Händelsen har faktiskt gett oss många skrattt i efterhand men just då var det inte så kul.

• Anonym

hehe då e man inte ensam då

• Anonym (samma här)

det hände mej en gång när jag var 12. Jag hade druckit mycket saft innan på kvällen och sen sov jag väl hårt, så jag drömde att jag gick på toa i vårt hus och kissade. Vaknade av att det blev alldeles varmt. Skit hemskt, jag flög upp och fick byta lakan mitt i natten och sova på tidningar (jag borde ha fattat att det var en dröm eftersom det hängde en massa ballonger i taket överallt i mitt hus också, men det reflekterade jag inte över)

• Bo Peep

En midsommarnatt för några år sedan kröp en överförfriskad kille ner i min säng efter en fest. Han var för tung för att baxa ut så efter ett par försök rullade jag ihop mig i min sovsäck och försökte sova så gott det gick. På morgonen vaknade jag av att han fick väldigt brått därifrån. Jag trodde då att han kanske trodde att vi hade haft sex och garvade lite åt det, men skrattade inte längre när han lämnat sängvärmen och det blev väldigt kallt. Och vått. Då fattade jag varför han fått så bråttom. Halva dan gick åt att tvätta sängkläder i hink och torka madrassen. Eftersom han hade så brått pratade vi inte om han brukade göra så, men han aktar sig nog för att krypa ner i sängen hos främmande kvinnor på fyllan framöver. Ska man kissa i sängen vill man väl helst göra det för sig själv.

På kvällen träffade vi honom på krogen och som hämnd för att han lämnat mig med all tvätt fick han höra en omgång av "kiss i sängen och ha det bra". Sen var vi kvitt tyckte jag. Nästan.

Summa summarum - det händer!

• sakoline

Drömmer ofta att jag måste på toa, men som Den bästa av Mödrar, hittar jag antingen ingen toa, eller så klarar jag inte av att av att sitta ner utan måste upp :) eller så är den äcklig eller att någon person kommer och stör så att jag inte kan kissa. Tur, ja! Eller så drömmer jag att jag sitter läänge på toa men att det inte kommer något, förrän jag vaknar och är kissnödig och trött.

• Anonym

Jag steg upp mitt i natten, och satte mig på huk i sovrummet och kissade rakt ut på golvet i mörkret. Min sambo vaknade, och försökte prata med mig, men det gick inte så bra. fick skämmas nästa dag.

• Mörköbarn

Håller på att dööö av skratt. Ni är ju för roliga...

• Anonym (lisa)

Här är en till som har erfarenhet av att drömma och kissa i sängen.

• Anonym (Ångesttjejen)
    Anonym skrev 2006-11-26 11:55:45 följande:

Jag steg upp mitt i natten, och satte mig på huk i sovrummet och kissade rakt ut på golvet i mörkret. Min sambo vaknade, och försökte prata med mig, men det gick inte så bra. fick skämmas nästa dag.

Åh, vad skönt att man inte är ensam. Drack en del vin igårkväll och sen gick jag o la mig. När jag vaknade i morses och klev ut ur sovrummet så var det en stor pöl på golvet, fick ångest o trodde jag spillt ut vin. Jag la en handduk över och la mig igen. sen när jag gick upp igen och skulle städa efter mig så luktade jag på handduken o känner kisslukt. Mina trosor va helt snustorra så min teori är att jag gått upp och sen tagit av mig trosorna och satt mig på huk på golvet🙈 haft ångest hela dagen och mår typ psykisk dåligt. Aldrig hänt förr o är 37 år gammal 🙈
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (Ångesttjejen) skrev 2023-11-18 23:46:31 följande:
    Åh, vad skönt att man inte är ensam. Drack en del vin igårkväll och sen gick jag o la mig. När jag vaknade i morses och klev ut ur sovrummet så var det en stor pöl på golvet, fick ångest o trodde jag spillt ut vin. Jag la en handduk över och la mig igen. sen när jag gick upp igen och skulle städa efter mig så luktade jag på handduken o känner kisslukt. Mina trosor va helt snustorra så min teori är att jag gått upp och sen tagit av mig trosorna och satt mig på huk på golvet🙈 haft ångest hela dagen och mår typ psykisk dåligt. Aldrig hänt förr o är 37 år gammal 🙈
    Du borde se över ditt drickande. Det är inte normalt att kissa på sig för att man är så full, skillnad om man råkar göra det någpn gång i sömnen för att man är sjuk eller liknande. Men att sätta sig på huk och kissa på golvet pga fylla, nej.
  • Anonym (Rosa)

De har väl många lyckat med 😅

drömde att jag inte hittade toaletten letade i panik, sen gjorde de så ont i kuken så jag fick sitta på huk och pissa i en lite flaska. 

Vaknade i panik när första dropparna kom, kunde inte hålla mig så piss kom på golvet klämde åt kuken sprang till toan och tonvis med puss över hela wc, orkade /han inte ta upp locket 

gick tillbaka till sängen frun mumlade 
    sa gå inte in på wc i morgon jag somnade om innan huvudet träffade kudden 

vaknade före frun så hade de trevlig att torka wc 

• Moa22
    Anonym skrev 2006-11-24 09:35:09 följande:
    kissade i sängen! (vuxen)

i natt... haha inte hänt sen ja va liten plutt, (e 20 idag) drömde att ja satt på toa! nåt fel på mej????

Förrutom du är äcklig så är det inget fel på dig 
  • Anonym
    Moa22 skrev 2023-11-21 23:21:51 följande:
    Förrutom du är äcklig så är det inget fel på dig 
    Det var ju inte särskilt längesedan det var strängt förbjudet att skriva så om folk och det kunde man inte veta och avgöra och allt vad det hette?
    Det gällde bara dig eller?
  • Moa22
    Anonym skrev 2023-11-21 23:46:27 följande:
    Det var ju inte särskilt längesedan det var strängt förbjudet att skriva så om folk och det kunde man inte veta och avgöra och allt vad det hette?
    Det gällde bara dig eller?
    Eh, va? Jag skrev att alla får tycka som dom vill efter det? Jag vet att vissa tycker att jag är äcklig Efter vad jag har gjort.

men du menar att jag inte får åuttrycka mig att någon är äcklig?
  • Anonym
    Moa22 skrev 2023-11-22 00:06:06 följande:
    Eh, va? Jag skrev att alla får tycka som dom vill efter det? Jag vet att vissa tycker att jag är äcklig Efter vad jag har gjort.

men du menar att jag inte får åuttrycka mig att någon är äcklig?
    Vadå "Eh, va?"?
    Det var någon annan som loggade in på ditt konto och skrev "... känner inte mig och har inte rätt att kalla mig äckel" eller?

Jag hade ingen aning om att jag menade det som du skriver att jag menade. Riktig överraskning faktiskt, men i så fall har jag ändrat mening nu.
    Uttryck på du, så länge du har ett hem med en dator att göra det med. Men då kanske vi nu har lärt oss att om man startar en tråd om att man är äcklig så anses man äcklig. Varsågod och tyck. Starta en blogg, förslagsvis.
  • Moa22
    Anonym skrev 2023-11-22 00:18:56 följande:
    Vadå "Eh, va?"?
    Det var någon annan som loggade in på ditt konto och skrev "... känner inte mig och har inte rätt att kalla mig äckel" eller?

Jag hade ingen aning om att jag menade det som du skriver att jag menade. Riktig överraskning faktiskt, men i så fall har jag ändrat mening nu.
    Uttryck på du, så länge du har ett hem med en dator att göra det med. Men då kanske vi nu har lärt oss att om man startar en tråd om att man är äcklig så anses man äcklig. Varsågod och tyck. Starta en blogg, förslagsvis.
    Vad fanken snackar du om? Ingen har loggat in på mitt konto, det är bara jag som har skrivit.

varför blir du ilsken för att jag skrev att hon var äcklig? Även om det inte var med flit så tycker jag att hon är äcklig som kissade i sängen. Det är min åsikt!

Om någon skulle tycka att jag är äcklig så får dom väl tycka det, men förstår inte varför bara.
Svar på tråden kissade i sängen! (vuxen)