kissade i sängen! (vuxen)
i natt... haha inte hänt sen ja va liten plutt, (e 20 idag) drömde att ja satt på toa! nåt fel på mej????
i natt... haha inte hänt sen ja va liten plutt, (e 20 idag) drömde att ja satt på toa! nåt fel på mej????
jag drömmer ofta att jag letar efter en toa nånstans så jag kan kissa men alltid när jag hittar en så är den skitäcklig och det är helt omöjligt att sätta sej. Det är nog tur!!
Jag vaknar och hör att det strilar. Hinner uppfatta att jag sitter med neddragna trosor på stolen i sovrummet när sambon frågar vad jag gör. Jag svarar " jag förstår att du tycker att det verkar konstigt för det tycker jag också".
I sömnen har jag alltså "gått på toa". Vaknade till illa kvickt och det blev att torka och tvätta. Händelsen har faktiskt gett oss många skrattt i efterhand men just då var det inte så kul.
hehe då e man inte ensam då
det hände mej en gång när jag var 12. Jag hade druckit mycket saft innan på kvällen och sen sov jag väl hårt, så jag drömde att jag gick på toa i vårt hus och kissade. Vaknade av att det blev alldeles varmt. Skit hemskt, jag flög upp och fick byta lakan mitt i natten och sova på tidningar (jag borde ha fattat att det var en dröm eftersom det hängde en massa ballonger i taket överallt i mitt hus också, men det reflekterade jag inte över)
En midsommarnatt för några år sedan kröp en överförfriskad kille ner i min säng efter en fest. Han var för tung för att baxa ut så efter ett par försök rullade jag ihop mig i min sovsäck och försökte sova så gott det gick. På morgonen vaknade jag av att han fick väldigt brått därifrån. Jag trodde då att han kanske trodde att vi hade haft sex och garvade lite åt det, men skrattade inte längre när han lämnat sängvärmen och det blev väldigt kallt. Och vått. Då fattade jag varför han fått så bråttom. Halva dan gick åt att tvätta sängkläder i hink och torka madrassen. Eftersom han hade så brått pratade vi inte om han brukade göra så, men han aktar sig nog för att krypa ner i sängen hos främmande kvinnor på fyllan framöver. Ska man kissa i sängen vill man väl helst göra det för sig själv.
På kvällen träffade vi honom på krogen och som hämnd för att han lämnat mig med all tvätt fick han höra en omgång av "kiss i sängen och ha det bra". Sen var vi kvitt tyckte jag. Nästan.
Summa summarum - det händer!
Drömmer ofta att jag måste på toa, men som Den bästa av Mödrar, hittar jag antingen ingen toa, eller så klarar jag inte av att av att sitta ner utan måste upp :) eller så är den äcklig eller att någon person kommer och stör så att jag inte kan kissa. Tur, ja! Eller så drömmer jag att jag sitter läänge på toa men att det inte kommer något, förrän jag vaknar och är kissnödig och trött.
Jag steg upp mitt i natten, och satte mig på huk i sovrummet och kissade rakt ut på golvet i mörkret. Min sambo vaknade, och försökte prata med mig, men det gick inte så bra. fick skämmas nästa dag.
Håller på att dööö av skratt. Ni är ju för roliga...
Här är en till som har erfarenhet av att drömma och kissa i sängen.
Jag steg upp mitt i natten, och satte mig på huk i sovrummet och kissade rakt ut på golvet i mörkret. Min sambo vaknade, och försökte prata med mig, men det gick inte så bra. fick skämmas nästa dag.
De har väl många lyckat med 😅
drömde att jag inte hittade toaletten letade i panik, sen gjorde de så ont i kuken så jag fick sitta på huk och pissa i en lite flaska.
Vaknade i panik när första dropparna kom, kunde inte hålla mig så piss kom på golvet klämde åt kuken sprang till toan och tonvis med puss över hela wc, orkade /han inte ta upp locket
gick tillbaka till sängen frun mumlade
sa gå inte in på wc i morgon jag somnade om innan huvudet träffade kudden
vaknade före frun så hade de trevlig att torka wc