• Blueblood

    Rekord i piss

    Tjenare. Den här tråden vänder sig egentligen till alla killar.
    Det var för några år sedan som jag läste något intressant i nån tidning (kommer inte ihåg vilken). Men det var två tennisspelare, tror det var Magnus Larsson och Magnus Gustafsson, som hade haft en tävling i vem som kunde pissa längst tid. Reglerna var som så att man skulle ha stråle hela tiden, när man bara kunde framkalla droppar på slutet, då slogs klockan av.
    Det vansinniga var att de hade tiderna 2.04 och 2.05, den andre Magnuns vann altså med en sekund.
    Men över två minuter, det är ju så brutalt länge! Jag har aldrig testat på allvar, men en gång när jag var hyfsat hårt pissenödig, då klarade jag 47 sekunder, alltså inte ens i närheten!
    Så. Vad har ni för rekordtid? Eller ni kan la testa i alla fall. Så får vi se om någon kommer i närheten av dessa tennistider.
    Gott nytt år. Hej då.

  • Svar på tråden Rekord i piss
  • Ickan

    Jo, det hörs då med fast svagare. Men om man sitter ordentligt och inte längst fram på kanten så brukar det gå i vattnet faktiskt.

    Haha, jag får kanske göra det nästa gång jag ska dit.

  • God Is A Girl

    Näe det är så man får skämmas. 9 och 10 sekunder är allt jag har klarat av nu jädrar ska här övas på att kissa länge *s*

  • Schweizernöt

    26,4 sekunder idag.

    Har aldrig varit så kissnödig i hela mitt liv.

    Hur f*n klarade du 42 sekunder TS?!
    hahahahahaha..

  • SeTa

    Min sambos rekord ligger på över 2 minuter. Det du, Blueblood!

Svar på tråden Rekord i piss