• annie29

Prislista för Mcdonalds,helt omöjligt att hitta!!(ska ha kalas där)

Ska ha kalas för min son på Mcdonalds,är det nån som har haft det?
    Vart ni nöjda?

Men nu letar jag efter en prislista till deras mat,men det verkar hopplöst,inte ens på deras hemsida finns det nån!

Ska ju bjuda barnen på mat,och vill veta vad som finns och vad det kostar!!

Nån som kan hjälpa mig??

• Svar på tråden Prislista för Mcdonalds,helt omöjligt att hitta!!(ska ha kalas där)
  • madlo

Det är ju ett pris för kalaset och då ingår maten och allt.. Det gjorde det iaf för 12 år sen när jag hade kalas där

• annie29

3pack chicky beats,eller vad det heter ,vad kostar det?

• annie29

Madlo:det står 550kr plus för maten,så dem bjuder nog ej på maten längre

• Flicka20

vet inte vad det är om du inte menar 4-pack.. eller 6-pack.. eller 9-pack.. (nuggets alltså)

• PuhGirl

kostar 22 dör jag jobbar, då är restaurangen privatägd...

• PuhGirl

men jag har fr mig att det int e ska kosta nåt extra för maten...jag menar barn äter ju inte så mycket...

• annie29

"Rekommenderat pris för ett kalas är 550 kr plus kostnad för mat. För tillägg/temakalas tillkommer en extra avgift. Avgiften ska täcka materialkostnader och extra medarbetar kostnader för den längre kalastiden. Lokala prisavvikelser kan förekomma. Alla priser nedan är beräknade för 10 barn."

Ett utdrag ifrån deras hemsida,det måste väl betyda att man måste betala 550kr + det som barnen ska äta!

• trasslig

Ett happymeal (dricka, pommes, cheese/hamburgare/4 chicken mcnuggets+sås) blir 29 kr. Så i erat fall kalaset 550+290 (om ni får ihop till 10 ungar:)

- BF 23 Maj -
  • hallontryffel
    Haha due tönt skrev 2015-07-06 20:50:17 följande:

Tönt kalas på McDonalds????????????????

Tråden är från 2007...
Svar på tråden Prislista för Mcdonalds,helt omöjligt att hitta!!(ska ha kalas där)