• myself

Bilder på snoppar! Inget att titta på om du är känslig!! Men finns det folk som ser ut så här??

Är de här riktiga bilder? Finns det verkligen några stackare som ser ut så här? Ujuj, hoppas verkligen jag inte trampar någon på tårna nu.. men jag undrar faktiskt!

gunther.has-a-small-penis.com/

• Svar på tråden Bilder på snoppar! Inget att titta på om du är känslig!! Men finns det folk som ser ut så här??
  • klarafina1

ja inte var dom stora!!

• stanna

Attans!!
    Sitter på jobbet och sidan är filtrerad!!
    Ska kolla när jag kommer hem...

• DaCiss

Men hej, är det okej att skratta och fundera om de funkar? Jag tycker det känns lite hemskt att göra så. Det finns ju en hel del män som har snoppar som ser ut så här i slkt tillstånd och det säger ju absolut inget om hur stora de verkligen är då det gäller. Inte ser man ju hur stor en mans snopp är då den är slak. Men ändå har många av dessa män redankomplex för deras snoppar just för att de är små som slaka och det finns ju dom män som opererar sina bara för att få dem lite större som slaka.

Jag skulle bli väldigt upprörd om det var män som hade länkat till en sida med bilder på kvinnobröst eller musar och satt och kommenterade som "finns det verkligen tjejer som har så små!" eller "stackaren" eller "finns det dom med så stora läppar?!". Det är ju sådant som ger folk mer onädiga komplex och man kan ju verkligen ta illa upp.

• Katarinab

Men lägger man ut bilden på internet ger man ju alla tillåtelse att titta OCH skratta!

• DaCiss

Men är det rätt för det? Om en man hade hittat en bild på en kvinnas kön men t ex rätt stora läppar eller väldigt små och satt tillsammans med andra män och undrade om hennes kön fungerar som det ska, skulle vi tycka det var ok då och bara låta det bero? Jag tycker bara det är lite allmänt otrevligt att man sitter och bidrar till att mera komplex föds och sitter och kommenterar deras kön. För det är ju verkligen inte så att det inte finns fler män som verkligen ser ut på detta viset, det är väldigt normalt att snoppar som slaka är små och nästan obefintliga. Men här sitter en del och skrattar och får det att låta som något väldigt ovanligt, hur månne männen som har såna kön reagerar på det?

• Isha

jag ahr haft en kille som var sådär liten o nä det funkar inte riktigt som det ska. den e för kort o trillar ut... får ha väldigt konstiga ställningar...

• plum

Stackars människor om det är på riktigt. Vad jobbigt det måste vara och kissa utan att det kommer på byxorna.

• yohanna

Nu griper jag in som moderator igen.
    Utryck som: "undrar om den funkar", " alla har tillåtelse att titta OCH skratta!", "Stackars människor om det är på riktigt".
    Är faktiskt inte lämpliga.
    Jag vill återigen påminna om att det är människor vi talar om, som kan ta illa upp.
    Och det är ju faktiskt inte säkert att de själva lagt ut bilderna.

Så snälla, styr upp diskussionen.

/ Yohanna, Moderator.

• Adeline

DaCiss:
    Bravo! Du skrev vad jag har tänkt genom hela den här tråden Hur skulle vi ha reagerat om det vore omvänt, killar som snackade om tjejers platta bröst eller olika utseende på könsorgan och skrattat och funderat... Det känns faktiskt olustigt, som att skratta åt någon för att den är "annorlunda" på ett eller annat sätt. (Lite åt mobbing faktiskt, enligt mitt sätt att se det) Jag skulle önska att det fanns utrymme här för respektera alla människor, oavsett kroppsmått mm.

Nu tror jag inte att det har varit illa menat av någon här i tråden, däremot kanske någon kille som har läst detta blivit sårad. Tråkigt och onödigt.

• Vattumankillen
    Katarinab skrev 2004-12-14 11:57:00 följande:

Men lägger man ut bilden på internet ger man ju alla tillåtelse att titta OCH skratta!

Bara för att man lagt ut bilderna på Internet så ger man tillåtelse åt folk att skratta åt bilden?

Så det är tillåtet att driva och skratta åt svarta personer bara för att de har lagt ut bilderna på Internet?
  • Mullbär
    DaCiss skrev 2004-12-14 11:41:00 följande:

Men hej, är det okej att skratta och fundera om de funkar? Jag tycker det känns lite hemskt att göra så. Det finns ju en hel del män som har snoppar som ser ut så här i slkt tillstånd och det säger ju absolut inget om hur stora de verkligen är då det gäller. Inte ser man ju hur stor en mans snopp är då den är slak. Men ändå har många av dessa män redankomplex för deras snoppar just för att de är små som slaka och det finns ju dom män som opererar sina bara för att få dem lite större som slaka.

Jag skulle bli väldigt upprörd om det var män som hade länkat till en sida med bilder på kvinnobröst eller musar och satt och kommenterade som "finns det verkligen tjejer som har så små!" eller "stackaren" eller "finns det dom med så stora läppar?!". Det är ju sådant som ger folk mer onädiga komplex och man kan ju verkligen ta illa upp.

Håller med dig. Dessutom så växer en liten snopp mer än vad än stor gör vid stånd så det är väldigt intetsägande att bedöma en slak penis. Har ej kollat hemsidan som länkas, låter onödigt :)
Svar på tråden Bilder på snoppar! Inget att titta på om du är känslig!! Men finns det folk som ser ut så här??