DokFaa-Japp, typiska män som inte fattar att vi lever på 2000-talet.
Bröllopet blev jättebra. Jag var väldigt nöjd. Det var otroligt vackert. Men vi är ju inte direkt det romantiska paret egentligen. Så tex fotograferna sa hela tiden "kiss the bride", "look into his eyes", "look at the horizen" osv osv. Men det blev ganska bra bilder men lite väl arrangerade om man säger så. Vad menar du med att ni är registrerade? Vi hade en del pappersjobb här hemma och nere i Thailand. Just nu väntar jag på att få hem dokumentationen så att vi kan registrera hos folkbokföringen. Vi gifte oss på Koh Lanta, Moonlight Bay Resort. Det var jättemysigt för det var inte mkt folk på hotellet och det var så lugnt och fint på Koh Lanta. Och jag fick världens häftigaste spa innan vigseln. Väntar du också barn som Rosarin. Förlåt lite nyfiken bara.
Vet nog inte vad "Prajak" är för ngt. Är du från Bangkok som jag? Jag vet väldigt lite om min adoption. Tror inte adoptionen gick helt regelrätt till. Men det var väl så på 70-talet. Min svenska mamma träffade mig när jag var en vecka och sen bodde jag hos hennes syster i Bangkok i tre månader innan jag kom hit.