• Cerrgweni

Seriös och bra e-mail!?

Hej!

Jag undrar om någon har bra tips på nån bra mail som man kan ha.. Alltså inte hotmail.com efter @.. Jag vill ha en mailadress som jag kan ha när jag söker jobb och skriver seriösa mail osv..
    Jag har hotmail-adresser redan, men det känns lite flum att ha det..

Hade en jättebra i skolan. Men den slutar gälla snart så vill skaffa en ny..

Hänger ni på vad jag menar..

/Maria!

• Svar på tråden Seriös och bra e-mail!?
  • A med A och R

Jag har också 50 inbjudningar kvar..Ge mig eran mailadress så ska jag skicka över inbjudan.

Att städa medans barnen är små är som att skotta snö medans det snöar....
  • Cerrgweni

gruff.. såklart att det jag vill ha som mail inte finns tillgängligt.. surt! Vill ju ha förnamn.efternamn Jeje..

• Cerrgweni

Ja.. har vänt och vridit på det hur mycket som helst... men de ger bara konstiga förslag...

• lindac77

home är enligt mig rätt värdelöst! Hade en home-adress i ca 3 år och den har inte gjort annat än krånglat. Det har hänt MÅNGA gånger att de har haft problem med sin mailserver så att det inte gått att skicka eller ta emot mail på flera dagar. Men så har de hela tiden sagt att de ska byta ut den och den grejen och fixa det ena och det andra så att mailen blir mer stabil och funkar bättre. Kanske har de gjort det nu, eller kanske inte? Jag skulle aldrig registrera en ny mailadress där...

Väldigt seeeg support dessutom! När man klagat på mail-strul så har det tagit dagar innan man fått svar.

mvh
    Linda

• Banzai

lindac77: Dom har nu mera gått ihop med Spray så jag tycker det fungerar jätte bra nu.
    Jag har haft strul en gång under de åren jag haft home och då hade deras server havererat men 24 timmar senare så var allt återställt vist man fick mailen man fick dagen innan haveriet en gång till men bättre det än att man missar ett mail.

• lindac77

Banzai: Då har du haft tur! Men skönt att höra att de har bättrat sig nu, för sämre mail än de var innan får man leta efter. Det var dock alltid mailadresser som började på vissa bokstäver som var oftast drabbade (tror det var h-m eller nåt i den stilen), och enligt dem var det för att det blev överbelastning på den mailservern...

• Banzai

lindac77: JAg har en adress som börjar på m sambon en på t han har alldrig haft problem

• sommartorpet

Om email-adressen är så viktig, varför skaffar man sig inte då en egen domän så man kan få precis vilken adress man vill.

• Eelle

spray är bra det är ju även en .se adress .. jag har spray när jag söker jobb.

Svar på tråden Seriös och bra e-mail!?