det finns mycket i vår arbetsmiljö man kan störa sig på! Skulle kunna rada upp en hel del som jag vill ha och ha bort för att få en så perfekt arbetsmiljö som möjligt, frågan är om allt alltid skall anpassas endast till den enskillda individen. Jag KAN inte anpassa allt så att endast jag skall/kan trivas. Det kanse finns andra som stör sig på det jag behöver!! Jag kan Lätt sitta och arbeta framför TV:n både om det är dramaserie, dockusåpor eller sport, men jag accepterar att inte alla kan det, samma som jag självklart har hörlurar till mp3:n när jag är ute och går eller sitter i bussen eller tåget..
Kanske är detta lite OT, eller ja, det är det mycket, för självklart är sport ett "fritidsintresse" och skall följas på fritiden.
Många har vi här alla de olika arbeten och jag tycker att du som frågade chefen om du kunde gå o shoppa medans hon kollade på soprt, skulle ha gjort det. Du har helt rätt!! Men jag tycker å andra sidan att står det på i bakgrunden när man jobbar och samtidigt får något gjort, så spelar det väl ingen roll??!! Sålänge det inte stör andra!!! Är det okej för alla andra på kontoret så varför inte??
Man kan ändå inte prestera max varje dag!! Vissa dagar är säkert dåligare än andra, då kan man ju passa på att ta de "dåliga dagarna" under VM!!!
Men allt detta beror självklart på vad man har för jobb och arbetskamrater!!
Ja, undra hur responsen på mina tankar blir *funderar*