• Turboplingen

Raggar/Rockabilly brudar som väntar barn

Skulle vilja få kontakt med andra motor intresserade brudar som väntar små raggar tillökning iår =)

Ge varandra tips på snygga mamma kläder som är lite raggar/rockabilly inspirerande, desamma med bäbis/barn kläder..
    Om de tänker gå på träffar med stora magar?

Själv är jag i V.14 imorgon, har börjat inhandla kläder lite smått till mig och minstingen, vi kan inte stor shoppa först vi fått veta könet (som vi förhoppningsvis får veta i april)
    Namn förslag har vi, massa, tjejnamn har vi bestämt oss för tror vi men killnamn har vi för många av =p

• Svar på tråden Raggar/Rockabilly brudar som väntar barn
  • MsRahkonen

Mer tips på barnkläder???

• MeanJean

Tillhör den nya generationen jänkare....
    Slussar om 3v, förhoppningsvis!

Små barn sover inte, de ligger bara på laddning....
  • mammamillan

Hej.
    Är det nån av er som varit ute nått på RockaBilly fest med mage??
    Jag va själv det,tyckte jag kände mej väldigt ut tittad faktiskt,men det bryr jag mej inte om. Måste väl få ha skoj fast man har stor mage,man behöver ju kanske inte stå där det e som högst volym.
    Jag hade då skoj iallafall.

• Turboplingen

Jag ska på cruising nu den 1 maj med magen =D har varit på mycket bilträffar men då har jag haft tjocktröja så den har inte synts..

• Sarah80

O här finns ytterligare en =)
    Har BF den 12 nov.
    har precis varit uppe på powermeet o kom hem därifrån i dag =)

• miLUVA

Hej, såg att detta var en gammal tråd men kunde inte låta bli att skriva. Ni som söker tuffa barnkläder gå gärna in på vår hemsida www.miluva.se och titta. Där har vi mycket stars and stripes i olika färger. Hör gärna av er om vad ni tycker.

• Kaxelsson

Puffar tråden lite

(¯`♥.¸♥ ☆ Axel 081116 & Emil 110221 ☆ ♥¸ .♥´¯)
Svar på tråden Raggar/Rockabilly brudar som väntar barn