• Brydis

Hur många IVF försök krävdes för er att bli gravida?

Jag startar denna tråden för att jag vill ha nytt hopp, jag går igenom mitt andra IVF nu efter ett första "misslyckat" (jag blev ju inte gravid) och jag vet att många av oss IVF-tjejer som ännu inte blivit gravida vill veta av er lyckliga nygravida på vilket försök miraklet hände?

• Svar på tråden Hur många IVF försök krävdes för er att bli gravida?
  • Coockie

så härligt att höra fler som faktiskt lyckats efter flera försök-har själv gjort tre ivf-tre färsk insätt o tre frys insätt-dock utan resultat....vill så gärna testa en gång till men har inga pengar just nu..o tiden rinner iväg...

sanne

• Mattea

Plus på IVF 1 & är i sjunde veckan nu. Första barnet, har aldrig varit gravid förut. Helt fantastiskt att den här möjligheten finns för oss ofrivilligt barnlösa.

Jag har haft tur och lyckats på första försöket (ta i trä, fortfarande är MF-risken stor). Att genomgå en IVF tar på krafterna. Heder åt er som har genomgått många IVF:er utan att ge upp, är extra glad för era plus - det är ni väl värda.

• LiMoFe

Vi lyckades på vår 3:e ruvning (alla färskförsök) och har fortfarande svårt att tro på det. Längtar till måndag när vi ska titta på den lill* för första gången.

Vill passa på att önska er som är pågång med behvandlingar lycka till!

Äntligen är det våran tur
  • snigelfart

Tre ägg vid ÄP, ett som blev befruktat och en bebis på gång, nu i v 20.

• gallon82

Har precis plussat på IVF försök nr 1.

• Elias Emil

Fick en son på mitt första IVF, ville ha syskon så vi gjorde 2 FET där den ena inte blev nåt och den andra slutade i tidigt mf. Började om igen och blev gravid och fick en pojk till. Ska nu göra FET 13 april.

• Brydis

Nu har jag plockat 6 ägg och förhoppningsvis blir de befruktade och något blir insatt på onsdag, nu får ni hålla tummarna för Brydis

• Puff Mummy

Blev gravid på mina bägge försök, men första slutade i MF. Andra slutade i tvillingar.
    Lycka till!

• Brydis

Idag ska jag förhoppningsvis bli "IVF-nummer2-ruvare" håll tummarna

• cornelia2

Ett,
    Vi gjorde en ICSI första ET misslyckades däremot färste en liten eskimå för ett par veckor sedan. Är nu i v. 7.

• susanne78

Vi hade tur o lyckades på vårat första IVF försök.

Svar på tråden Hur många IVF försök krävdes för er att bli gravida?