• idisb

väntar bebis i Nov/dec

Någon mer än jag som har plussa och väntar i nov dec? just nu har jag datumen 30 nov och 4 dec :) vore kul o prata med någon mer

**kram**

• Svar på tråden väntar bebis i Nov/dec
  • s v e a

coco brun ...??? Jag förstår inte hur man räknar? Trodde att man räknade första vecka den veckan mensen inte uteblir? inte innan ÄP

Det betyder isåfall att om jag plussar på min testdag om en vecka (hoppas hoppas) är jag redan gravid i v4???

Hoppas att jag kan joina er här snart!

• LiMoFe

Här är en till som är planerad till november

Coco brun: Du är ni lite värre än oss Tyckte att jag skulle få en fin pressent (fyller den 12:e nov och är beräknad till den 16:e)

Susanne78: Det lättaste tycker jag är att sätta in ÄP som ÄL-dag i FL:s graviditetskalender så talar den om vecka, beräknat BF etc.

Äntligen är det våran tur
  • susanne78

Jag är iallafall beräknad till den 21 november. Ska på vul den 12/4 o jag är lite nervös för att det inte ska stå rätt till.

• cabotine

Det är nog det minsta jag är bekymrad över nu vet jag ju att jag kan bli gravid så är det inte meningen så är det ju inte och visst det är ju klart att jag skulle bli väldigt ledsen om något gick fel.
    så jag vill bara gå på de besöken jag ska och sen inget mer onödigt och sen så kanske jag tar tid från de som verkligen behöver den till läkaren så vet jag att allt e bra så behöver jag inte oroas

Så ni andra som tycker annat det är helt ok alla kan ju inte tänka lika och det accepterar jag

• pholm

Plussade för 1 vecka sen på BIM-2. BF enligt FL är 3/12

• annex

grattis alla "nyplussade"
    Kommer ihåg vilken känsla det var, vill gärna uppleva den igen, men min dotter är bara 3 mån nu så får nog vänta ett tag
    Hoppas allt går bra för er!

• AnnieS

Hej på er
    Hoppar gärna med här. Plussade i igår efter första IVFrundan. Så förhoppningsvis dyker det upp en liten krabat nov/dec någongång. Hur mår ni? Några känningar?

• susanne78

Grattis till alla som har plussat.

• cornelia2

Får jag oxo vara med? Plussade för två veckor sedan, bebisen är beräknad till den 20 nov. Ska på först VUL på tisdag och förhoppningsvis får jag se ett litet hjärta slå då.

Har en massa känningar redan nu. Mår illa, är såå trött, konditionen är i skrämmande dåligt skick och på kvällarna är magen stor en en ballong.

• s v e a

jag plussade imorses!!
    får jag vara med er!!???

Vul den 18, får se om några hjärtan slår!!? Satte ju in 2 embryos...

hoppas hoppas att den/dom vill stanna!

• lionez

Jag är beräknad till den 29nov och ska skriva in mig+vul den 26 april. Är så nervös att det är nåt som är fel...har knappt sovit inatt pga ont i bäckenet, har känts som kramp nästan om ni förstår hur jag menar.

• susanne78

Grattis o välkomna alla nya. Här är alla välkomna.

Cornelia2: Jag är beräknad till den 21 / 11. Så vi är ju i samma vecka i stort sett.

Svar på tråden väntar bebis i Nov/dec