Mitt 4:e missfall idag
Fick bekräftat mitt 4.e missfall idag.
Hur ska man orka
Var i vecka 10
Fick bekräftat mitt 4.e missfall idag.
Hur ska man orka
Var i vecka 10
Mitt tredje missfall hittade dem druvbörd.. Efter det fick vi vänta ett halv år innan vi blev gravida igen.... Nu misstänker dem att jag har det igen!!
Skickar massa kramar. Livet är inte rättvist
jag sitter här å gråter ,,å kan itne tänka mig hur ni har det,,,vill så gärna krama om dig men som jag skrev så finns jag här ifall du vill prata,,många kramar erika
många styrkekramar.var själv med att fölora ett barn förra årit i ma i v 17
Lilla vännen!
Jag vet hur det är, har haft 4 missfall själv. Kom in på vår sida, vi är några stycken som kämpar på gemensamt.
www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
Många kramar på dig, Just när det händer så känns det som om man aldrig kommer att orka försöka igen och jag har "bara" haft 2...
Varma kramar igen!
Tack för att ni skriver o bryr er. Det värmer!
Jag har gjort en utredning där inga fel hittades!
Däremot så har jag ju haft druvbörd som är ovanligt, det hade jag sist!!! Nu tror dem det kan vara det igen.. trots att det är ovanligt att få tillbaka det efter att ha väntat med att bli gravid ett halvår... Är rädd för att det skulle vara det igen.... Det är ju en slags tumör som kan vara farlig o kräva cellgift!!!
Varför drabbas man av all skit!!
Vågar jag bli gravid igen!!
vet inte varför vissa drabbas helatiden
å vill man något skall man inte ge upp även om det är svårt å tarimot,,,,,
ta vara på all hjälp såg att det fanns en tråd du var välkommen in till,,,gå dit å få prata av dig med dom som varit med om liknande,,,så får vi hoppas att ni kan få styrka av varandra,,,,,,,,,
Stjärndamm, jag är hemskt ledsen för din skull! Ta hand om dig till både kropp och själ. Ge dig den tid du behöver. Tillåt dig själva att vara arg, ledsen och förbannad. Vad du än känner för.
Kram!
Fy
Vet nästan hur det känns (3mf)
Hoppas du orkar komma vidare.
Väldigt tråkigt att höra...Det är en mardröm.
Har "bara" haft två själv, men man önskar ingen att gå igenom det. Ta hand om varnadra!
Kramar Over the moon.
Jag sänder några positiva tankar till dig! Efter två mf, en ma och en utomkveds kom lilla Hilda till (nu 3,5 månader). När jag tänker tillbaka så är det värt alla tårar, besvikelse och sorg. Fast just i stunden när man får ett mf känns allt så bäcksvart, jag vet...
Ta hand om dig och ge inte upp hoppet!