• Finessan

Det är inte sant...

Sitter här och väntar på att mitt tredje missfall ska komma igång ordentligt. Hur i helvete ska jag bära mig åt för att få levande barn? *gråter*

Fan, fan, fan!

• Svar på tråden Det är inte sant...
  • Finessan

Tack...

Miss Niles: Jag ger inte upp, jag kommer aldrig att ge upp. En vacker dag ska jag också vara den där som får hålla mitt barn i min famn. Vägen dit må vara tuff, men jag ska dit.

• FrökenBokmal

Jag beklagar Finessan! Hoppas att du snart får som du säger hålla ditt barn i din famn! Kramar

• idisb

fick mitt andra mf idag :( det gör så ont så ont. Förstår inte heller hur jag ska lyckas få ett som vill stanna. som tur har jag min dotter men vill inget mer än skaffa ett syskon till henne

• Finessan

Idisb: Beklagar så mycket. Det är märkligt hur svårt det ska vara att få en bebis... Jag har i alla fall fått tid för utredning nu och får hoppas på den, även om jag vet att det inte är säkert att de hittar något "fel". Måste dock blicka framåt.

Och visst gör det ont. Riktigt jävla skitont.

Kram på dig.

• Kängu

Jag fick barn på fjärde graviditeten, så ge inte upp.

• s v e a

Får man fråga om ni som fått missfall kännt något i förväg? (ni behöver inte svara om ni inte vill)

Jag är äntligen gravid efter ivf, men bara i v 5, och är så nojjig att det lilla pyret inte vill stanna kvar.
    I morses fick jag jätteont i magen, men sen har inget hänt..

• s v e a

Får man fråga om ni som fått missfall kännt något i förväg? (ni behöver inte svara om ni inte vill)

Jag är äntligen gravid efter ivf, men bara i v 5, och är så nojjig att det lilla pyret inte vill stanna kvar.
    I morses fick jag jätteont i magen, men sen har inget hänt..

• Finessan

Bruna flytningar har varit det som talat om för mig att något varit galet. Vid den ofostriga hade jag dem hela tiden, vid ma åkte vi in direkt när jag fick en och upptäckte det på så sätt och nu så dök den upp upp 5 dagar innan mf. Ont har jag inte haft alls.

Det är fullt normalt att ha ont som mensvärk, många har det som gravida. Jag tror inte att du behöver vara orolig. Grattis till dig och jag håller tummarna för att det går vägen!

• Teschty

Jag känner verkligen med dig, det är inte sant va jobbigt det är, känns som alla ploppar ut ungar på löpande band medans man själv bara får MF på MF, detta e min 7 nde gång jag e gravid o än så länge vågar jag inte hoppas på något. Inte försen jag får hålla det, levande i mana armar o lukta på bebisen... Önskar dig all lycka till. KRAM

• pear

Vill bara skicka en stor kram till dig Finesssan. Vet hur hopplöst det känns när man är i din situation, har själv varit där. Men vill oxå ge dig hopp genom att dela med mig av min historia. Jag har själv haft 4 missfall och misströstat och gråtit och kännt hopplöshet. Nu ligger mitt lilla underverk, en flicka på 4 månader, och sover en våning upp och jag förundras varje dag över att vi lyckades till slut. Så det finns hopp! Önskar dig all lycka till.
    Stor kram

• Finessan

Tack ska ni ha.

Teschty, jag håller tummarna för att du får behålla den lilla den här gången. Lukta på bebis, det lät mysigt...

Pear, grattis till flickan. Jag kan inte i ord uttrycka hur mycket jag hoppas på att jag en dag får vara där du är.

Svar på tråden Det är inte sant...