• Miss Finland

Någon som precis PLUSAT??

Jag har fått ett PLUS på stickan, efter 2 års kämpande med det ena efter det andra, efter att gyn sa att det inte går för mig att bli gravid utan operation, men jag blev det!

Finns det någon annan som just plusat???
    Vore kul att följas åt?

Själv är jag jätte rädd att få missfall...

• Svar på tråden Någon som precis PLUSAT??
  • Miss Finland

Hmm... Vilken dag hade du mensens första dag?

• JustJack

Hoppas; Då tror jag jag skulle räkna från sista mens första dag. Det är ju så man brukar göra. Det kan jag inte göra eftersom sista mens första dag var över tre veckor innan ÄP så det skulle ju inte stämma alls...

• Hoppas

Härligt med detta fora, tänk att det finns så många människor som intresserar sig för andras graviditeter. TACK för era svar, jag räknar från mensens första dag dvs 14 mars och ser vad jag kommer fram till

• tira73

Hej på er!
    Jag testade i morse och plussade med en gång Skrattande 
    Har fått tid för UL den 3:e maj, vilket var väldigt snabbt eller???
    Är i vilket fall som helst HELT överlycklig..........Vi har försökt i 5 år och det här var vårt första ICSI försök Glad

• JustJack

tira73; Grattis! Visst är det fantasktiskt!
    Vi lyckades också på vårt första ICSI men vi har bar försökt i 2 år! Jag plussade i fredags och fick tid för VUL d. 8/5. En jag känner hade egentligen testdag 2 dagar efter mig men "tjuvade" och testade några dagar för tidigt. Hon fick tid till VUL den 2/5 så jag tror inte det är för tidigt!
    Lycka till!

• Miss Finland

Jag fick brun/blod aktiga flytningar
    MF????

• JustJack

Miss Finland; mna brukar visst säga att så länge det inte är friskt blod så behöver det inte vara någon fara. Hoppas på att du, liksom många andra, bara får en liten markering av att du normalt skulle haft mens nu. *kram*

• Miss Finland

Tack så mycket, det hoppas jag också /

• tira73

Miss Finland: Jag har hört samma sak som JustJack. Så ta inte ut det värsta än....utan tänk positivt.

• Miss Finland

Ska försöka...men...Ni vet....???

• Janssonkatten

Jag är oxå gravid. vi höll på 1 år och kom till slut till utredning. Det visade sig att jag har pco och läkarn skrev ut gestapuran för att få igång mensen och se pergotime för ägglossning. Efter att jag hade avslutat båda kurerna var jag till läkarn för att mäta mina ägg, men jag var redan gravid!! hade blivit gravid under gestapurankuren! helt fantastiskt och så efterlängtat! =)

• Whoolet

JustJack: Kan det vara mig du tänker på??????

I vilket fall som helst tillhör jag er som nyss plussat, en konstig känsla som samtidigt är helt underbar. Både längtar till och bävar för VUL (2/5). Vi har försökt bli gravida sedan julen -04 och nu på vårt andra IVF-försök har vi äntligen lyckats.

Svar på tråden Någon som precis PLUSAT??